Проблеми з клієнтом в SEO

Завищені очікування клієнта - проблема будь сфери послуг, розуміння яких вимагає занурення в тематику і вивчення відповідних статей. Оптимізація досить складна для стороннього спостерігача, а додайте сюди різке зростання попиту на подібні послуги за останні роки, і ви отримаєте сотні клієнтів, які вважають SEO чарівної пігулкою для їхнього сайту. Знання відповідей на найпопулярніші питання новачків допоможе вам зберегти обличчя і репутацію компанії.

1. "Чому в інших агентствах мені пропонують просування по ціні в 10 разів нижче?"

Жадібність сучасних бізнесменів, особливо початківців, не дає їм розумно оцінити ризики роботи з агентом- "одноденкою". Постарайтеся пояснити, за рахунок чого конкурент міг так знизити цінник, і покажіть, які наслідки можуть бути у сайту, потрапив до них у руки.

2. "Навіщо вам бачити сайт до оцінки?"

Минуле сайту безпосередньо впливає на кінцеву вартість послуг. Молодий чи раніше потрапляв під санкції сайт зажадає величезних вкладень, причому результат робіт буде помітний далеко не відразу.

3. "Мені потрібно тут і зараз!"

Зазвичай клієнти воліють швидкий результат надійності, і ви навряд чи зумієте переконати їх. Набагато відповідальніше до цього питання підходять серйозні компанії, існуючі досить давно.

4. "А ось моєму конкуренту зробили так, давайте теж зробимо!"

Пояснити, чому сліпо повторювати за іншими гравцями ринку, важко - не кожен готовий слухати. До того ж, для клієнта часто немає різниці між "чорним" і "білим" SEO, тому переймати він готовий практично всі вдалі тимчасові рішення конкурента.

5. "У мене в проекті ще один сайт, скільки буде коштувати потім і його просунути?"

Особисте знайомство з об'єктом робіт - обов'язкова умова точної оцінки вартості. Не розуміючи, що являє собою сайт, ви ніколи не дасте відповіді, який влаштує обох.

6. "Я плачу, а ви працюєте"

Для роботи над сайтом необхідно повне розуміння його тематики, і просто віддати ресурс на розтерзання копірайтерам і маркетологам не вийде. Просування ведеться спільно - клієнт повинен постійно надавати інформацію за технологіями і послуг компанії.

Повернутись до списку


Комментарии: