Просування по позиціях - у минулому

За останні 12 місяців багато SEO-компанії припинили надавати послуги просування сайтів в топ. До цього їх підштовхнули дії пошукачів - Google і "Яндекс" остаточно перейшли на персоніфікований пошук, і обчислити позицію ресурсу стало неможливо. Видача виглядає по-різному навіть для двох людей, що знаходяться в одній кімнаті, і ні про яке цільове просуванні по позиціях говорити не доводиться. Все, що тепер можна зробити - це розвивати ресурс, але ставити цілі щодо виходу на конкретні позиції не може жодна поважаюча себе SEO-організація.

Крім того, завдяки мобільним пристроям і голосовому пошуку серйозно змінився підхід до формулювання пошукового запиту. Зараз користувачі вже не оперують 1-3 ключовими словами, а вимовляють цілу фразу. Придумати ключі і просунути їх так, щоб охопити широкий сегмент користувача запитів, непросто - пошуковики приховують, який запит привів користувача на ресурс. Разом з тим пошукові системи продовжують оновлювати алгоритми ранжирування, і ніякі існуючі інструменти не можуть передбачити, потрапить той чи інший запит в топ до заданого терміну при конкретному бюджеті. Працювати заради результату, який не можна передбачити і оцінити, зважаться небагато.

Просування по позиціях померло, але недобросовісні компанії продовжують наживатися на "трупі". Менеджери продовжують водити клієнтів за ніс, розповідаючи про широкі можливості цільового просування в топ. Якщо вас просять забезпечити топ-3 видачі за місяць, то спробуйте пояснити замовнику неефективність цих витрат, запропонуйте альтернативний план збільшення відвідуваності ресурсу і попрацювати над контентом. У кращому випадку ви отримаєте ще одного клієнта, в гіршому - не дозволите похитнутися репутації компанії, обіцяючи нездійсненне.

Повернутись до списку


Комментарии: