Просування в сучасному "Яндексі" - користувачі понад усе

Пошукові системи створювалися для видачі користувачеві максимально точної відповіді на поставлене запитання. Для цього розроблялися складні алгоритми, в тому числі з області штучного інтелекту, які займалися аналізом вмісту веб-сторінок і визначали їх релевантність конкретній тематиці. "Яндекс" часто повторював, що досить писати якісні матеріали для людей, які користуватимуться попитом у публіки, щоб вийти в топ. Але чи так все просто?

Декілька нюансів

Просування сайту - комплексна робота, що включає в себе не тільки створення контенту, але і його оптимізацію під потреби пошукової системи. При цьому необхідно займатися підвищенням видимості сайту на сторонніх майданчиках, де часто зустрічаються ваші потенційні клієнти. Не можна забувати і про конкурентів, що знаходяться зараз у видачі: у них можна "позичити" оригінальні знахідки або уточнити цільову аудиторію і її основні майданчики (соцмережі). Помітили, що на одних якісних матеріалах вирватися в топ не вийде? Тоді саме час перейти до докладного розбору кожного нюансу і з'ясувати, що ж потрібно для перемоги.

Зовнішня оптимізація

Посилання - важливий елемент мережі, що дозволяє користувачам ділитися один з одним інформацією. Не дивно, що саме їх почали використовувати пошукові системи з самого свого зародження в ролі показника якості сайту. Однак сьогодні "Яндекс" воліє ігнорувати контрольний профіль, якщо мова йде про московському регіоні і комерційному запиті (зі входженнями слів "ціна", "купити" і т.п.), тому краще скоротити бюджет на посилання і направити його в інші напрямки просування . Наприклад, вигідним вкладенням буде відкриття представництва компанії в популярних у вашій ЦА соцмережах: це забезпечить додатковий потік замовлень і дозволить отримувати природні посилання взагалі без вашої участі.
Внутрішня оптимізація

Обсяг робіт, якими можна зайнятися всередині самого сайту, величезний. Знадобиться злагоджена робота програміста, оптимізатора і цілого відділу копірайтерів, щоб зробити ресурс привабливим не тільки для роботів, але і для людей. Отже, над чим треба попрацювати:

   - Проста і повна навігація по сайту. Кількість людей, які бояться великих списків, мізерно мало в порівнянні з кількість користувачів, які не повернуться на сайт через неповноту його навігації. Надайте можливість доступу до кожного розділу та підрозділу сайту, щоб відвідувач легко знайшов те, що йому потрібно. Детальна навігація, крім іншого, допоможе пошуковим роботам проіндексувати всі сторінки сайту, не чекаючи появи посилань на них в інших розділах.
   - Продумана контент-стратегія. Стараннями маркетолога та відділу копірайтерів ви повинні наповнити сторінки сайту цікавими користувачам (в першу чергу) і роботам матеріалами. Якщо ви не можете дозволити собі утримувати редакторський відділ, то віддайте контент-план на виконання підряднику. Пам'ятайте, що якісні тексти відрізняються грамотністю і продуманою структурою, тому спроби заощадити можуть закінчитися плачевно. Помилки в статтях чи ділові пропозиції відіб'ють бажання працювати з компанією у більшості відвідувачів. Пошукові системи теж негативно ставляться до текстів, що містить помилки, і можуть застосувати санкції до "безграмотному" ресурсу.
   - Теги і метатеги сторінок. Коректна розстановка тегів і вказівка ​​релевантних ключових слів в описі і назві сторінки вкрай важливі для пошукових систем. Це не тільки переваги при ранжируванні, а й поліпшення сприйняття сайту користувачами. Саме опис сторінки з'являється під доменним ім'ям у видачі: маніпулюйте їм для залучення відвідувачів! Не завадить ознайомитися і зі стандартом Schema.org, який підтримується "Яндексом" та іншими великими пошуковими системами. За допомогою семантичної розмітки подружитися з пошуковими системами стає ще легше.
   - Перелінковка сторінок. Кожне посилання має своєю вагою, і навіть у межах одного сайту можна добитися непоганого підвищення авторитетності сторінок завдяки внутрішнім посиланнях. Крім того, користувачі, захоплені матеріалом, будуть активно переходити по зв'язаних сторінкам, покращуючи поведінкові показники сайту і просуваючи тим самим його у видачі.
   - Коректність сторінок з точки зору коду. Помилки, що з'являються на стороні користувача і заважають йому працювати з сайтом, смертельні для бізнесу. Не меншої шкоди вони приносять і просуванню: роботи розцінюють сайти з помилками як неякісні і ніколи не нададуть їм верхні рядки видачі. Скарги від користувачів завжди приходять в останню чергу, коли роздратування від роботи ресурсу стає нестерпним, і у ваших інтересах знайти команду тестерів, які «зловлять» помилки до того, як це зроблять користувачі.

"Конкурентна" оптимізація

Придивіться до сайтів і сторінок, які ви хочете обійти у видачі - чим саме вони завоювали таку прихильність пошукача? Можна зайнятися повноцінним шпигунством і дізнатися наступне:

   - матеріали якої довжини розміщені на сторінках сайту конкурентів?
   - яка щільність ключів на них?
   - скільки статей на тематику ключової фрази розміщено на сервері конкурентів?

Отримавши відповіді на ці питання, ви можете "підігнати" свій контент під теоретичний ідеал. Не варто займатися сліпим копіюванням, досить домогтися схожості структури та обсягу статей. Пам'ятайте також про те, що конкуренти можуть банально обганяти вас за віком сайту, а це досить вагомий фактор ранжування.

Висновок

Користувачі - найцінніший ресурс будь-якого сайту. Вони покращують поведінкові характеристики, допомагають отримувати природні посилання і дають теми для контент-маркетологів. Підвищуйте лояльність клієнтів, надавайте якісні матеріали і не втрачайте можливості підглянути за досягненнями конкурентів: сукупність цих даних дозволить домогтися значного успіху.

Звичайно, "Яндекс" висуває і свої вимоги до вмісту сайту, але вони не суперечать вищезазначеним правилам і лише доповнюють їх. Просуватися без посилань - легко: достатньо знати своїх клієнтів і вміти працювати з ними.

Повернутись до списку


Комментарии: