Реклама додатків в Twitter доступна всім

За заявою Twitter, в даний час його рекламна мережа MoPub охоплює понад 1 млрд iOS і Android користувачів в місяць. У зв'язку з цим сервіс мікроблогів вирішив негайно вивести з бета-тестування інструмент просування мобільних додатків і зробити його доступним для рекламодавців усього світу.

Новий функціонал дозволяє розробникам зорієнтувати рекламу мобільних додатків за інтересами, ключовими словами, телевізійним перевагам користувачів з урахуванням їх статі, географічного положення, мови і використовуваних мобільних платформ. Вже зараз девелопери можуть запустити рекламу свого застосування в Twitter і управляти їй через акаунт MoPub Marketplace.

«Людей у ​​Twitter призводять одні їх захоплення, але, вже перебуваючи на платформі, вони відкривають для себе безліч нових інтересів, - заявляє офіційний представник сервісу мікроблогів Келтон Лінн (Kelton Lynn). - Під час бета-тестування Інтрументи просування мобільних додатків ми переконалися в тому, що воно дозволяє нашим клієнтам досягати найбільш зацікавленою в їх продукті аудиторії. Використовуючи новий рекламний функціонал, розробники змогли в рази підвищити кількість економічно ефективних завантажень програм ».

Рекламодавцям надається можливість автоматично використовувати значок та опис свого застосування з Google Play або App Store або налаштовувати рекламу вручну.

«Запустивши рекламну кампанію, ви зможете відслідковувати показники конверсії для свого мобільного додатку. І мова тут йде не тільки про кількість закачувань програми, а й про цільові діях (підписках, покупках і т.д.), які користувачі здійснюють, працюючи з уже встановленим додатком, - продовжує Келтон Лінн. - Ми уклали партнерство з провідними компаніями зі сфери мобільних вимірювань і аналітики, щоб ви змогли побачити, як залучення та покази в Twitter підвищують рівень конверсії ваших мобільних додатків ».

Необхідно відзначити, що для реклами мобільних додатків Twitter ввів нову схему ціноутворення - модель оплати за клік по додатку (CPAC). Рекламодавці платять тільки за переходи користувачів в App Store / Google Play або за відкриття додаток прямо з Twitter.

Запустити рекламу мобільного додатку можна як з інтерфейсу ads.twitter.com, так і за допомогою сервісу Ads API partners. Щоб почати роботу з інструментом просування мобільних додатків, зв'яжіться з менеджером рекламної служби Twitter або зареєструйте аккаунт на ads.twitter.com.

Повернутись до списку


Комментарии: