Реклама LinkedIn виходить за межі сайту

LinkedIn запустив пілотну програму, що дозволяє маркетологам зорієнтувати рекламу по всьому інтернету, використовуючи дані про користувачів з обширної бази соціальної мережі для професіоналів.

Бренди не тільки придбали можливість показувати свої оголошення на зовнішніх майданчиках, а й отримали доступ до промо інвентарю соціальної мережі через канали автоматизованої закупівлі реклами. Відтепер маркетологи можуть зорієнтувати свої оголошення на конкретні сегменти аудиторії LinkedIn в рамках «приватного аукціону». Ця тактика сьогодні популярна у всьому онлайн-світі.

Перші враження про новий функціонал

У тестуванні нового рекламного функціоналу LinkedIn взяли участь такі бренди як агентство Xaxis, що входить в найбільший міжнародний рекламний холдинг GroupM, і маркетингова фірма Dstillery. За інформацією видання «The Wall Street Journal», компанія GroupM недавно взагалі вирішила відмовитися від закупівлі реклами на відкритих біржах на користь приватних преміум-бірж.

Люди, які не з чуток знають про хід тестування, відзначають, що новий рекламний функціонал LinkedIn в даний момент знаходиться на початковій стадії свого розвитку. Одна частина рекламодавців, що беруть участь в пілотній програмі, задоволена новим інструментарієм, інша - розчарована.

Ті, хто не в захваті від нових рекламних можливостей соціальної мережі, в основному скаржаться на відсутність реакції з боку аудиторії LinkedIn - зокрема тих користувачів, які в даний час соціальну мережу не відвідують. Скептично налаштовані рекламодавці не вірять, що LinkedIn дійсно є багатим джерелом даних про користувачів. Найбільші сумніви у них викликають «висококласні демографічні» дані соціальної мережі.

Facebook рухається в тому ж напрямку

Зрозуміло, LinkedIn не єдина соціальна мережа, яка рухається по шляху вдосконалення програм автоматичної закупівлі реклами та її таргетування на основі поведінкових особливостей і звичок користувачів. Не так давно Facebook заявив про намір націлювати рекламу, виходячи з того, що користувачі переглядали у своїх веб-браузерах останнім часом.

До недавніх пір Facebook дозволяв рекламодавцям таргетувати оголошення виключно на основі активності користувачів в соціальній мережі (історії відвідин брендових сторінок, проставлення лайків і т.д.). Потім у маркетологів з'явилася можливість націлювати свої оголошення на аудиторію Facebook, раніше відвідувати їх сайти. І ось тепер найбільша у світі соціальна мережа обіцяє їм таргетинг на основі історії поведінки користувача в інтернеті в цілому.

Повернутись до списку


Комментарии: