Реклама в соціальних медіа

Реклама в інтернеті - яка вона повинна бути, щоб її обов'язково помітили? Від майданчика, на якому розміщується рекламне повідомлення, багато в чому залежить ефективність цього повідомлення. Найбільш ефективні для розміщення майданчика - це те, що ми називаємо соціальним медіа - блоги, форуми, тематичні портали та соціальні мережі.

Просування шляхом прямого контакту з потенційним клієнтом - найбільш ефективне. Аудиторія соціальних медіа найбільш активна і націлена на зворотний зв'язок.


Етапи та технології проведення рекламної компанії в соціальних медіа:

    - Розробка концепції просування. Тут ми детально описуємо концепцію просування - ідею розміщення, контент, майданчики для розміщення, методи і способи коригування рекламної компанії.
    - Створення вірусного контенту. Якісно-складений вірусний контент буде просувати себе шляхом множинних репост. Текст, картинка або відеоролик несе в собі повідомлення про бренд, в той же час не є рекламою в її класичному розумінні.
    - Вибір тематичних майданчиків для розміщення контента. Підбираючи майданчика для розміщення, ми враховуємо тільки ті, в яких буде максимальний відгук, тим самим робимо рекламну компанію дійсно ефективною.
    - Розміщення вірусного контенту.
    - Контролювання процесу і внесення можливих правок.

 

Повернутись до списку


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58


Комментарии: