Секрет популярності соцмереж в маркетингу

За кілька років соцмережі перетворилися з невеликих співтовариств у глобальні портали для людей з різними інтересами і думками. Бренди та компанії активно просувають себе в корпоративних спільнотах, привертаючи увагу користувачів і зміцнюючи лояльність клієнтів. Але що змушує маркетологів кидати такі бюджети на роботу всередині соцмереж? Чим саме майданчика завойовують така увага?

Гігантське охоплення

У Facebook налічується понад 1 млрд активних акаунтів, в Twitter кожен місяць заглядають не менше 255 млн чоловік. Представляє інтерес і "ВКонтакте", який показав щоденний онлайн в 60 млн осіб. Займатися маркетингом на такий великий аудиторії вигідно навіть при вкрай малій показнику залучення. Розміщуючи анонс або пропонуючи увазі читачів нову статтю, ви завжди впевнені в тому, що повідомлення дійде до мети.

Відмінна залученість

Активність в соціальних мережах - найпопулярніше заняття більшості користувачів інтернету. Наприклад, американці в середньому кожен день приділяють своєму Facebook-аккаунту 37 хвилин, а росіяни - по 42 хвилини на "ВКонтакте". Тому маркетинг в соцмережах дається легше - ви вже знаходитеся поряд з клієнтом, у звичній для нього обстановці, і маєте більше можливостей зробити свою пропозицію.

Правдиві рекомендації

Рекомендації, залишені іншими людьми, користуються великою увагою у потенційних покупців. Такі відгуки переважують залишені на сторінках самого сайту і дають перший імпульс, завдяки якому і відбувається перехід. Соцмережі сканують на предмет згадок бренду або товару практично перед усіма важливими покупками, намагаючись розібратися, наскільки доцільно придбання. Маючи представництво в них, компанія може управляти настроями клієнтів і усувати негативні відгуки, працюючи з незадоволеними покупцями. Репутація, зароблена в соцмережі, серйозно допомагає продажам.

Повернутись до списку


Комментарии: