Секрети головної сторінки сайту

Знайомство з бізнесом більшість починає з відвідування сайту компанії. Перше враження, яке справить головна сторінка відвідувач, багато в чому визначить ефективність подальшої взаємодії. Головна сторінка - це віртуальне обличчя компанії, через яку люди будують судження. В інтересах бізнесу зробити її сучасною, привабливою і простою.

Завдання головної сторінки

Інформація - гроші. Користувачі звертаються до головної сторінки в пошуках потрібних їм відомостей, і завдання вебмастера - надати їх в повному обсязі. Форма реєстрації або входу в уже створений акаунт, посилання на асортимент і "хіти продажів", форма підписки на розсилку - все це буде корисно відвідувачам головною.

Головна сторінка повинна бути:

   - Інформативною - надавати відповіді на найпопулярніші питання;
   - Пізнавальної - давати уявлення про компанії або сайті;
   - Точної - розповідати, що саме користувач може знайти тут.
   - Цінної - пояснювати відвідувачеві, чому працювати з цим сайтом вигідніше, ніж з іншими.

Дизайн

Логотип, який зазвичай розміщують в лівому верхньому кутку сторінки, не є елементом оформлення, але навігаційним "якорем" до головної сторінки. Не потрібно витрачати сотні тисяч на його розробку - досить трохи подумати і провести асоціації з простими фігурами. Логотип Microsoft НЕ вичур і вкрай простий, і при цьому відомий у всьому світі.

Навіть на незнайомому сайті користувачі очікують побачити деякі елементи на найпопулярніших позиціях. Наприклад, у випадку навігації останнім пунктом меню повинні бути "контакти" або "про сайті". Якщо перемістити їх в інше місце, відвідувач буде змушений шукати їх самостійно, а це серйозно знижує ймовірність конверсії.

Не варто забувати про футере - на головній сторінці "нескінченний" скролінг не потрібен. Зате саме в футер можна помістити технічну інформацію, як то: ліцензію на надання запропонованих послуг, копірайт, лічильники відвідувань або клієнтів, контакти і т.п.

Найважливіше забезпечити користувача ціннісним пропозицією, яка буде помітно з першого погляду. Зазвичай для цього використовується фото товару і короткий опис причин купити його саме сьогодні. Не поспішайте описувати всі переваги роботи з вашою компанією на головній - люди і без того перевантажені інформацією. Додайте подібні тексти всередині карток товарів - таке підтвердження надійності магазину буде сприйнято більш прихильно.

Чим більше варіантів дій пропонується відвідувачеві, тим вище ймовірність, що у нього "розбіжаться очі" і він не зробить ні однієї покупки. Тому не розпилюйте головну на десятки товарів, але на 1-3 найпопулярніших і вигідних для вас. Зробіть ці пропозиції помітними і помітними, але не нав'язливими - це заощадить час відвідувача і збільшить кількість конверсій.

Не зупиняйтеся на досягнутому

Як немає межі досконалості, так немає межі якістю головної сторінки. Перевіряйте свої теорії на спліт-тестуваннях, міняйте деталі і покращуйте ергономіку - простір для дій залишається великою навіть після того, як ви створили "ідеальну" головну за вищевказаними радам.

Повернутись до списку


Комментарии: