Шорт-лист для покращення "лендингов"

Меж досконалості немає, але безліч посадочних сторінок в мережі навряд чи дотягують до оцінки "задовільно". Часто користувачеві доводиться обмірковувати, на яку частину контенту потрібно звернути увагу в першу чергу. Нерідко зустрічаються і архітектурні прорахунки, коли Лендінгем наполовину складається з шапки сайту, не оптимізованої під потреби посадочних сторінок. Ці та інші проблеми негативно позначаються на кількості продажів і ефективності сторінки в цілому. Тому, якщо ви не вважаєте себе генієм Лендінзі, перевірте і свій сайт на наявність двох найпоширеніших недоліків.

Неясний головний елемент

Іноді на Лендінзі виявляється не один, а кілька ключових елементів. Це можуть бути "пов'язані покупки" або релевантні оригінальному запитом торгові пропозиції, але в будь-якому випадку вони відводять увагу користувача від основного завдання сторінки. Будуть заважати і яскраві, великі кнопки "Подзвонити" або "Написати менеджеру", якщо цільова кнопка оформлена в тому ж стилі - користувач може просто заплутатися в завданнях. А коли відвідувача починають долати сумніви, він віддасть перевагу закрити сторінку, ніж розбиратися, що саме від нього хотіли.

Лендінгем повинен підкорятися строгому сценарієм, де додаткові елементи є такими і візуально. Не потрібно продавати три товару на одній сторінці - краще створити по одному Лендінзі на кожну одиницю товару і рекомендувати відвідати їх після виконання завдань на поточній сторінці. Якщо прибрати відволікаючі елементи неможливо, то зведіть їх негативний вплив до мінімуму - зменшіть шрифт, знизьте контрастність або віддаліть від основного call-to-action.

Переходи по Лендінзі з посилань, розташованих на них, збільшують глибину перегляду і залучення, але не сприяють продажам. Якщо клієнт прийшов за товаром, він буде зацікавлений саме в ньому, але кілька переходів по посиланнях - і він уже забуде, що саме хотів взяти, і відкладе покупку. Позбавтеся від вабливих посилань, через які витікають відсотки конверсії, на всіх Лендінзі - прибережіть їх для сторінок з вдячністю за покупку. Для життєво необхідних посилань необхідно додати атрибут, який змусить відкривати кожне посилання в окремій вкладці, не втрачаючи вже відкрите зміст.

Стандартний розмір шрифту

Не кожен росіянин, який відзначив 30-річчя, може похвастати орлиним зором. Багато сучасні студенти теж надягли окуляри. Використання стандартних 16-18 кеглів при оформленні Лендінзі може обернутися для них головним болем при читанні і небажанню довести почате до кінця. Але варто збільшити розмір шрифту на пару-другу одиниць, як знайомство з торговою пропозицією стає більш приємним заняттям, ніж зазвичай, і конверсія повільно почне рости вгору.

Так, дрібний шрифт дозволяє вмістити більшу кількість тексту в один екран і взагалі вважається стандартом при вказівці умов торговельних угод. Якщо ви вважаєте, що ваші користувачі граючи впораються з Лендінзі, то просто займіться спліт-тестуванням - результат може вас здивувати. У будь-якому випадку, не варто ховати неприємні для покупця нюанси в дрібному кеглі - це обернеться проти вас.

Повернутись до списку


Комментарии: