Шорт-лист з просування в Google

Google є найпопулярнішою пошуковою системою світу, обганяючи по кількість користувачів всі інші пошукові сервіси разом узяті. Лише в Росії і ще кількох країнах у нього є гідний конкурент, що відбиває половину або більше активних інтернет-користувачів. Таке широке визнання говорить не тільки про якість пошуку, а й про вміння Google підлаштовуватися під клієнта.

Просування сайту в Google корисно для будь-якої компанії, незалежно від основної аудиторії. Винятки - Китай і деякі інші країни, які спілкуються на китайській мові і мають власні пошуковики. У всіх інших регіонах Google буде щодня приводити на ваш сайт нових користувачів.

Вийти в топ Google непросто, а втриматися на ньому ще складніше. У перші тижні на сайт "накинуться" алгоритми Google Panda і Penguin, розроблені для протидії неякісним ресурсам.

Panda

Займається контентом сайту. Панда не любить:

   - дубльований, крадений і просто неунікальний контент;
   - тексти з граматичними помилками;
   - рекламні банери;
   - клоакинг;
   - сайти з високим показником відмов.

Панду можна "підкупити" за допомогою:

   - унікального контенту;
   - грамотного оформлення текстів;
   - соціальних сигналів, хоча і досить складно.

Penguin

Пінгвін - птах горда. У його веденні знаходяться посилання всередині і на сайт. Він накладає санкції за:

   - покупку посилань;
   - "Чорне" SEO;
   - посилання на ресурс, розміщені на неякісних сайтах;
   - спроби обміну посиланнями з деякими сайтами - забудьте про партнерки з сумнівними ресурсами;

Ігнорувати "пінгвіна" можна, якщо:

   - посилання нарощуються природним шляхом або максимально наближеним до нього;
   - ви не плануєте звертатися на біржі посилань;
   - ви працюєте з авторитетними сайтами, обмінюючись посиланнями в міру.

Після перевірки алгоритмами до вас почнуть приходити користувачі. Щоб дістатися до топа Google, потрібно надати їм гідний сервіс, змусивши якщо не зробити замовлення, то хоча б приділити час перегляду контенту. Над чим варто попрацювати для такого ефекту?

Юзабіліті

   - Слідкуйте за картою переміщення користувачів і знаходите сторінки з незвичайно високим показником відмов;
   - Зробіть навігацію по сайту максимально очевидною;
   - Забезпечте внутрішній пошук.

Маркетинг

   - Аналізуйте конкурентів і знаходите їх слабкі місця;
   - Грайте на своїх перевагах як гравця ринку;
   - Досліджуйте інтереси клієнтів і слідкуйте за новинами у вашій галузі.

PR

   - Працюйте з негативними відгуками, "вимикаючи" їх вирішенням проблеми;
   - Стимулюйте покупців залишати відгуки;
   - Присутність в соцмережах для створення позитивної думки про бренд.

Після такої оптимізації просування в Google не займе багато сил - користувачі самі зроблять за вас роботу!

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутка веб сайтів.


Комментарии: