Шорт-лист з просування в "Яндексі"

Працювати над позиціями сайту в "Яндексі" потрібно кожній компанії, що пропонує свої послуги клієнтам з Росії. Основні переваги цієї пошукової системи:

   - високий охоплення, що відбив пальму першості у телебачення ще в 2012 році;
   - довіру користувачів, завдяки якому сайти першої сторінки видачі моментально набирають траст;
   - схожість алгоритмів ранжування і спільність вимог з іншими пошукачами, що дозволяє просуватися у всіх сервісах одночасно;
   - знижений вплив посилань на комерційні сайти - можна не боятися конкурентів-товстосумів і просувати сайт без великих вкладень.

Не варто забувати і про регіональний поділ Росії. "Яндекс" краще за інших пошукачів знає, які комп'ютери до якого регіону належать, і тому його таргетинг виявляється точніше, ніж у конкурентів.

За межами Росії "Яндекс" відомий досить слабо. Наприклад, в Україні з ним працюють 32% користувачів мережі, а в Казахстані - 23%. Якщо ви хочете запропонувати свої послуги жителям цих країн, то краще працюйте з Google - вкладення окупляться швидше.

 Що любить "Яндекс"?

Внутрішні складові:

   - унікальний контент;
   - грамотні, оформлені тексти;
   - орієнтованість контенту на покупця, а не на роботів;
   - актуальність інформації.

Зовнішні складові:

   - природні посилання і їх приріст;
   - кількість згадувань сайту на сторонніх майданчиках з урахуванням їх репутації.

Поведінкові фактори:

   - час, проведений на сторінках сайту користувачами;
   - глибина перегляду;
   - соціальні сигнали;
   - кількість відмов.

 За що "Яндекс" може покарати сайт?

   - пошуковий спам;
   - неунікальний контент, що часто зустрічається в мережі;
   - клоакинг;
   - "Клони" сторінок;
   - множинні орфографічні помилки;
   - неприродний контрольний профіль;
   - надмірне використання реклами;
   - "Чорне" SEO.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування сайтів в Києві.


Комментарии: