Наш телефон: (050) 725-37-48
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 8000 грн. в месяц!
Шорт-лист з просування в "Яндексі"
Працювати над позиціями сайту в "Яндексі" потрібно кожній компанії, що пропонує свої послуги клієнтам з Росії. Основні переваги цієї пошукової системи:
- високий охоплення, що відбив пальму першості у телебачення ще в 2012 році;
- довіру користувачів, завдяки якому сайти першої сторінки видачі моментально набирають траст;
- схожість алгоритмів ранжування і спільність вимог з іншими пошукачами, що дозволяє просуватися у всіх сервісах одночасно;
- знижений вплив посилань на комерційні сайти - можна не боятися конкурентів-товстосумів і просувати сайт без великих вкладень.
Не варто забувати і про регіональний поділ Росії. "Яндекс" краще за інших пошукачів знає, які комп'ютери до якого регіону належать, і тому його таргетинг виявляється точніше, ніж у конкурентів.
За межами Росії "Яндекс" відомий досить слабо. Наприклад, в Україні з ним працюють 32% користувачів мережі, а в Казахстані - 23%. Якщо ви хочете запропонувати свої послуги жителям цих країн, то краще працюйте з Google - вкладення окупляться швидше.
Що любить "Яндекс"?
Внутрішні складові:
- унікальний контент;
- грамотні, оформлені тексти;
- орієнтованість контенту на покупця, а не на роботів;
- актуальність інформації.
Зовнішні складові:
- природні посилання і їх приріст;
- кількість згадувань сайту на сторонніх майданчиках з урахуванням їх репутації.
Поведінкові фактори:
- час, проведений на сторінках сайту користувачами;
- глибина перегляду;
- соціальні сигнали;
- кількість відмов.
За що "Яндекс" може покарати сайт?
- пошуковий спам;
- неунікальний контент, що часто зустрічається в мережі;
- клоакинг;
- "Клони" сторінок;
- множинні орфографічні помилки;
- неприродний контрольний профіль;
- надмірне використання реклами;
- "Чорне" SEO.
Є запитання? Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт Телефонуйте +38 (050) 541-04-58