Стаємо популярнішими на YouTube

Швидкий чекліст

Пошук YouTube враховує масу даних про роликах, які потрапляють у видачу, і частина з них повністю залежать від творця. Отже, вам потрібно підготувати:

    Довгий опис. Роботи не можуть сприймати саме відео, тому опис - те, на що вони орієнтуються при аналізі відео. Постарайтеся включити в нього всі потрібні ключові слова, набираючи які користувач захоче подивитися ваше відео.
    Канали розповсюдження відео. Ви можете налагодити контакт з власниками тематичних співтовариств в соцмережах і попросити їх розмістити ваше відео на сторінці. Чим більше переглядів і "лайків", тим вище відео у видачі. Крім того, соцмережі - відмінне джерело необробленого трафіку.
    Стимул для користувачів. Ніхто не ставить "лайки" просто так, тому вам доведеться розкрити в собі талант психолога і переконати користувачів зробити це. Але набагато простіше створювати дійсно цікаві та корисні відео - на такий контент користувачі вдаються самі, залишаючи свої "лайки" і підписуючись в очікуванні нових публікацій.
    Плейлисти. Об'єднуючи тематичні матеріали в плейлисти, ви знижуєте ймовірність переходу користувача по одному з відео конкурентів, показаних в графі "пов'язані відео". Плейлист ж створює відчуття незавершеності перегляду і допомагає користувачеві зосередитися саме на цьому каналі.

YouTube вкрай цінує поведінкові показники роликів, і ваше завдання - вплинути на них за допомогою вищевказаних технік. Оптимізувавши ролики, ви досягнете більш високого залучення та максимальної видимості відео в результатах пошуку або "схожих відео". Ніякі техніки "нарощування поведінкових" тут не спрацюють - ви можете сподіватися тільки на себе.

Повернутись до списку


Комментарии: