Стежимо за позиціями сайту в пошукових системах

Позиції в пошуковій видачі - один з основних показників ефективності стратегій просування. Більшість комерційних сайтів використовують пошукові системи як основний канал залучення клієнтів, і тому дана метрика особливо важлива. Якими ж рішеннями можуть скористатися маркетологи і прості вебмастери, щоб не втрачати дорогоцінний час на щоденні перевірки?

Бюджетні сервіси

За довгу історію розвитку SEO було створено чимало сервісів, що займаються краулінга сторінок видачі та пошуком потрібних доменних імен. Більшість з безкоштовних сайтів безнадійно відстали від прогресу, і не можуть навіть обійти захист пошуковиків, щоб зібрати потрібні дані. Знайти робочі версії, які не потребують реєстрації та оплати, непросто, тому ми постаралися зібрати посилання на них в одному місці. Отже, з чим можна попрацювати прямо зараз?

SERPpos від SEOgadget вміє вишукувати зазначені ключові слова в Google і "Яндексі". Однак при роботі з сервісом отримати інформацію про місцезнаходження сайту у видачі американського гіганта виходить не завжди. Переваги даного сервісу - можливість вказівки декількох ключів і регіону пошуку. Недоліки - низька інформативність і низька якість роботи з Google.

Small SEO Tools надає можливість оцінити позиціонування вашого ресурсу в найбільших європейських і американських пошукових системах. Підтримується вказівку конкретного регіонального домену Google. Плюсами сервісу можна назвати підтримку великих списків ключів і можливість налаштування глибини сканування видачі. Втім, перевірка займає масу часу і не надає ніяких додаткових відомостей, окрім номерів позицій.

Сервіс від WhatsMySERP вміє не просто знаходити сайт у видачі, а й надавати інформацію про те, чому він там опинився. Наявність історії дозволяє також стежити за динамікою позицій сайту. Слабкими сторонами сервісу є перевантажений інтерфейс - додавання ключевиков проводиться по 1 на форму, і це серйозно уповільнює перевірку великого списку.

У мережі можна знайти масу інструментів для роботи з видачею Google. "Яндекс" менш популярний - більшість сервісів в Рунеті безнадійно застаріли або перейшли на платну основу. Проте, вказані вище рішення допоможуть знайти спільну мову і з російським пошукачем.

Платні рішення

Якщо ви займаєтеся просуванням великого порталу або інтернет-магазину, то ваші інтереси будуть представлені сотнями і тисячами ключів. Жоден безкоштовний сервіс не зможе обробити їх за розумний час, та й аналітика повинна бути зовсім іншого рівня. За цим і потрібно звертатися в спеціалізовані сервіси, наприклад, такі як:

SEOLib. Величезні можливості по роботі з найпопулярнішим пошукачем Рунета, десятки можливостей візуалізації даних і докладна статистика - все це доступно кожному, хто зуміє оплатити доступ до сервісу. Прохід по ключам і обчислення позицій сайту вимагає окремої оплати, залежно від кількості фраз. Не виключено, що доведеться розоритися.

KeyCollector. Інструмент з величезними можливостями аналізу. Його опис займає десяток сторінок - навіть досвідчений маркетолог знайде для себе щось нове. Безліч підтримуваних форматів звітів, відкладені завдання, робота з декількома ресурсами одночасно - справжній скарб для аналітика!

PositiOnly - розробка для маркетологів, які займаються просуванням в Google. Сервіс враховує всю специфіку роботи американського пошукового гіганта, тому що надається їм інформація завжди актуальна.

Кількість платних сервісів з аналізу позицій сайту перевищує всі розумні межі, але які з них дійсно стоять запитуваних грошей - велике питання. Ми підібрали самі популярні і відомі варіанти. А що можете порекомендувати ви?

Повернутися до списку


Комментарии: