Стратегія реклами в інтернет

Як правило під рекламою в інтернет мається на увазі SEO-просування сайту, виконане за рахунок правильної оптимізації ресурсу і контекстна реклама, яка налаштовується більш оперативно.

Для того щоб було простіше розібратися в чому відмінність між цими методами інтернет реклами, ми й підготували дану статтю, зробили порівняльні оцінки переваг і недоліків.
Переваги контекстної реклами

Контекстна реклама забезпечує оперативну і гнучку настройку рекламних оголошень:

    - при редагуванні блоку оголошення, його показ почнеться вже через 10 хвилин;
    - можна створити кілька варіантів оголошень і порівняти їх ефективність;
    - ключових слів може бути заведено необмежену кількість, але обов'язково вашої тематики;
    - зробити підбір мінус-слів, при введенні яких реклама не буде показуватися;
    - налаштувати місце і час показу реклами, вибрати відомі рекламні майданчики вручну;
    - можна задати позицію оголошенню, ТОП-1 гарантований;
    - докладні деталізовані звіти (в будь-який час за запитом, безкоштовно);
    - обмеження витрати коштів (установка денного бюджету);
    - широке охоплення цільової аудиторії;

Недоліки контекстної реклами

    - Оголошення пропадає відразу ж після вичерпання бюджету.
    - Мінімальної ставки в 40 копійок не вистачає для відображення реклами на 1 сторінці видачі днем ​​(в конкурентній тематиці).
    - Розташування праворуч не так звично для користувача як звичайна органічна видача (ТОП-10)
    - При кліці на розкриття карти знімається вартість кліка.
    - У Яндекс.Директ в блоці оголошення можна вказувати номер телефону, icq, skype і т.п.
    - Висока ціна за спецрозміщення в жовтому полі на Google;)

Контекстна реклама - це швидкий старт, і миттєво відчутний результат у вигляді припливу дзвінків і нових клієнтів.

Повернутись до списку


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

Пошукове просування сайту з оплатою за трафік.


Комментарии: