Технічні аспекти просування

Алгоритми пошукових машин ще не навчилися визначати якість контенту так само точно, як це робить людина. Тому, щоб виділитися з сірої маси конкурентів, маркетолог повинен не просто забезпечити компанію геніальним контент-планом, але й розробити стратегію щодо поліпшення технічних характеристик сайту, цікавих пошуковикам. Про що ж забувають фахівці, захоплюючись написанням текстів?

Сніппети

Розширені сніпети залучають до сайту більше уваги і збільшують вірогідність переходу. У блок можна включити інформацію про автора тексту - користувачі дуже люблять читати матеріали, за якими стоять реальні люди. Крім того, сниппет дозволяє вказати власну навігаційну ланцюжок, не використовуючи довгий, нерідко жахливий, URL. Сниппет ефективно збільшує CTR сайту у видачі, покращує користувальницький досвід і дає користувачам більше можливостей працювати з вмістом сторінки.

"Даремні" сторінки

На якому сайті можна знайти сторінки, які отримали "незадовільно" від пошукових роботів і користувачів. Це може бути вина неякісного контенту, рекламних постів або чогось ще. Постарайтеся небудь виправити ситуацію, або закрити сторінку від пошукових роботів, щоб не відлякувати нових клієнтів.

Повільні сторінки

Чим довше користувач чекає появи сторінки, тим менше ймовірність того, що він її дочекається. Великі обсяги контенту, супроводжувані безліччю зображень або відео, можуть серйозно уповільнити завантаження сторінки. Постарайтеся оптимізувати кожен елемент на сторінці, щоб домогтися максимальної швидкості.

Соціалізація

Відгуки реальних людей допомагають потенційним клієнтам зважитися на роботу з сайтом. Пропонуйте задоволеним покупцям залишити відгук на сторінці компанії в соцмережі або прямо в блоці "відгуків" на головній. Навіть просте нагадування про те, що вам буде дуже приємно отримати схвалення людини, допоможе збільшити частоту появи відгуків.

Пошук "гидких каченят"

Деякі сторінки можуть відрізнятися чудовими показниками взаємодії з користувачами, але при цьому кількість переходів на них з пошуку вкрай мало. Зазвичай це пов'язано з неякісною оптимізацією сторінки і некоректно підібраними ключовими словами для неї. Виправте помилки - підберіть потрібні ключі, заголовки та описи, проведіть просування сторінки по соцмережам або тематичним порталам.

Нові контакти
Якщо у вашій галузі є авторитетний автор, раніше який відзначив вашу компанію в позитивному ключі, не завадить зв'язатися з ним і обговорити умови взаємовигідної співпраці. Аналогічну пропозицію можна зробити людям, незадоволеним якістю послуг ваших прямих конкурентів - можливо, ваш сервіс сподобається їм настільки, що новий матеріал про "приголомшливому сайті" з'явиться в соцмережах в той же день.

Повернутись до списку


Комментарии: