Тернистий шлях самостійного просування

Після завантаження файлів сайту на сервер перед власником постає нове питання - як буде забезпечуватися популярність ресурсу? Більшість проектів вважають пошукові системи своїми основними джерелами трафіку, і не безпідставно. Лише нечисленні нішеві сайти, що працюють з вузьким сегментом аудиторії, можуть оскаржити це твердження. Якщо ж ви створили ресурс, який корисний безлічі людей, то пошуковики повинні стати вашими кращими друзями.

Оптимізація сайту під пошукові системи може проводитися як самостійно, так і за допомогою фахівців. Другий варіант досить простий і доступний, тому ми розберемо перший. Що ж потрібно, щоб просунути сайт самостійно, якщо на сторінках вже оптимізовано все, що можна?

Кухня «пошукових систем»

Для просування необхідно мати аналітичні навички та ясне мислення. Думати, вирішувати і експериментувати доведеться багато - досконалості, як і різноманітності вимог пошукових систем, немає меж. Не менш важливо і терпіння, тому що просування може зайняти місяці і навіть роки, якщо ви націлилися на висококонкурентні послуги. Крім того, пошукові системи постійно змінюються, а інженери вносять нові і нові правки в алгоритми, намагаючись боротися з сайтами-порушниками. Якийсь ефект від цих дій ви можете відчути і на своєму ресурсі, навіть якщо ви працювали виключно з «білим» SEO. Недарма кажуть, що хороший оптимізатор закуповує валер'янку заздалегідь - це досить напружена робота.

Насамперед слід ознайомитися з офіційними рекомендаціями пошукових систем. Яндекс і Google мають великі мануали для вебмайстрів, з яких можна дізнатися практично про всі техніках «білого» просування. На цих же сторінках наведено приклади «шкідливого» SEO, які слід запам'ятати, щоб уникнути випадкового використання. Пошуковики не люблять порушників, навіть якщо вебмастер допустив просту помилку. А повернути добре ім'я і репутацію ресурсу після використання забороненої техніки дуже непросто. Зрозуміло, правила, зазначені в інструкціях, можуть помінятися, але кардинальних нововведень чекати не доводиться.

Другий крок - установка систем стеження. Ви ніколи не дізнаєтеся, за чим саме приходять відвідувачі, що їх цікавить, що привертає увагу, а що відштовхує, якщо не подбаєте про тлумачному спостереженні. Великі пошукові системи пропонують готові рішення - Яндекс.Метрика і Google Analytics прості в установці, управлінні і настройці. Безліч опцій, широкий набір метрик і докладна статистика робить вибір досить простим. При необхідності можна встановити обидві системи - один одному вони заважати не будуть, а ви зможете спостерігати за ефективністю просування в обох пошукових системах.

Автоматичне повідомлення пошукових систем про появу нового контенту може бути вкрай корисною опцією. Вона присутня в багатьох сучасних CMS, допомагаючи прискорити індексацію матеріалів. Однак надійність цієї опції досить низька - у роботів є й інші завдання, які вони постійно виконують. Якщо ви побоюєтеся злодійства контенту, то зручніше закріпити свої авторські права на матеріал за допомогою спеціальних сервісів, наприклад, «Оригінальні тексти» від Яндекса.

Перші три етапи є підготовчими. Після цього можна якийсь час просто спостерігати за тим, як живе ресурс. Що роблять користувачі, які матеріали їм цікаві і які сторінки забезпечують основний приплив користувачів - аналізуючи це, ви зрозумієте, як діяти далі. Уже на основі цих даних відкриється новий пласт робіт.
 

Догляд за сайтом

Якісна посилальна маса допомагає молодим ресурсам рости і зміцнювати свої позиції. Набирати її можна різними шляхами, але найбільш практичним є взаємообмін посиланнями з іншими сайтами тієї ж тематики. Однак власники сторонніх ресурсів не поспішають укладати угоди з невідомими сайтами. Щоб вами зацікавилися, потрібно запропонувати щось унікальне - приготуйтеся до мозкового штурму.

Потім можна подумати над отриманням природних зворотних посилань. Унікальні акції, конкурси, розіграші призів - все це привертає увагу користувачів мережі і збільшує трафік на ресурс. Відвідувачі самі роблять рекламу, розповідаючи друзям про вигідній пропозиції і повідомляючи про це на форумах.

І це все?

Пошуковою оптимізацією можна займатися нескінченно. Після створення якісного посилального профілю доведеться працювати над вдосконаленням поведінкових факторів. Потім - знову повертатися до посилань, частина яких вже застаріє, і будуть необхідні нові. Лімітів у оптимізації немає - тільки ваше бажання займатися нею.

Пам'ятайте, що експерименти та випробування - вірні друзі оптимізатора. Не бійтеся оригінальних рішень - можливо, саме вони забезпечать сайту масову популярність. З часом ви навчитеся передбачати ефект тих чи інших нововведень заздалегідь, і це допоможе вам у просуванні.

Аналізуйте і виводите сайт в ТОП своїми руками - це простіше, ніж здається!

Повернутися до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутити свій сайт в Україні.


Комментарии: