Управління репутацією в Інтернеті

Репутація складається з думок, і саме інтернет дозволив кожній людині висловити його так, щоб інші могли почути. Бізнес, що не приймає до уваги вплив негативних відгуків у мережі, приречений - чим більше кількість невдоволених, тим менше нових клієнтів і тим повільніше розвивається компанія. При цьому на ринку можна знайти чимало "чорних агентів", які займаються створенням негативу навколо замовлених ним конкурентів. Навіть якщо ви ведете справи бездоганно, ви все одно можете стати жертвою платних негативних відгуків.

Працювати над підтриманням гарної репутації в мережі потрібно постійно. Це не тільки дослідження причин, що спонукали користувача написати негативний відгук, а й вдосконалення послуг компанії, завдяки якому ваші задоволені клієнти теж почнуть писати відгуки. Статистика каже, що для придушення одного негативної думки достатньо десяти позитивних. Врахуйте, що мова йде про реальних людей і думках - замовні відгуки ще нікому не допомагали вибратися з репутаційної ями.

Негативні відгуки потрібно не просто відзначати, а працювати над ними. Вирішуючи проблеми, що спонукали клієнта написати подібне, ви забезпечите собі захист від їх повторного появи надалі. Складніше, якщо сам відгук написано конкурентами - працювати з ним неможливо, так само як і довести його неспроможність. У цьому випадку доведеться звертатися до стратегії нарощування позитивних відгуків, стимулюючи клієнтів розповідати про співпрацю з вашою компанією.

З'ясувати, який представляється ваша організація користувачам, легко - достатньо відвідати пару місцевих сайтів і каталогів з відгуками, запитавши "імякомпаніі відгуки" в пошуковику. Більшість каталогів дозволяють власникам компаній керувати вмістом їх сторінок, чим і потрібно скористатися. Ви зможете підтримувати контактні дані в актуальному стані і оперативно вирішувати проблеми користувачів, які вирішили залишити негативний відгук.

Приділяйте увагу і сайту компанії. Нові статті, розділ відгуків, відкриті публічні контакти - все це позитивно позначається на думці потенційних клієнтів і допомагає їм подолати бар'єр недовіри. Покажіть, що ви на ринку всерйоз і надовго - вплив негативних відгуків помітно знизиться.

Займаючись репутаційним менеджментом постійно, ви зумієте створити шановну компанію, якій не будуть страшні "замовлення" конкурентів. З маленьких цеглинок реальних позитивних відгуків будується міцна стіна, яка і стане вашим щитом.

Повернутись до списку


Комментарии: