Управління репутацією: як не бути з'їденим. Частина 2.

Ми продовжуємо розбирати типові причини відмови бізнесменів від звернення до компанії для роботи над репутацією і аргументи, здатні переконати їх у зворотному. Ви все одно перебуваєте в одному човні - чому б і не попрацювати над відгуками про організацію, нехай навіть ціною кількох суперечок?

"Я відгуків не бачив, їх просто немає!"

Тільки про закритих військових підприємствах не пишуть відгуків - на все інше вони напевно знайдуться. Шукати слід уважно - якщо про них першими дізнаються конкуренти, то проблем не уникнути. Не обмежуйте пошук одними соцмережами або сайтами - в інтернеті дуже багато ресурсів, де кожен може залишити свою думку.

"Ну гаразд, створіть нам репутацію, і щоб ми закрили це питання"

Репутаційний менеджмент не терпить простоїв. Пошук негативних відгуків, робота з ними, пошук компромісів повинні проводитися щодня, з початку і до кінця існування компанії. Не можна просто заробити репутацію і тримати її на одному рівні - вона постійно змінюється. Якщо не хочеться переплачувати, то досить хоча б залишити групу регулярного моніторингу, залучаючи для вирішення виникаючих проблем аутсорсинг.

"Я даю гроші, ви повертаєте репутацію. Це ж просто!"

На практиці недостатньо вирішувати проблеми за допомогою фінансових вливань. Потрібно ще й усунути сам джерело проблем і створити більш зручні умови для їх вирішення. Наприклад, якщо компанія ще не має представництва в соцмережах, то саме час ними зайнятися. Там користувачі зможуть висловити свою думку, менше хвилюючись про цензуру, а ви отримаєте зручний майданчик для вирішення гострих питань і стеження за настроями користувачів.

"Це конкуренти балуються, боротися марно"

Можливо, так і є, проте потенційним покупцям вашої продукції від цього не легше. Уявіть, що відгуки описують не вашу компанію, а сторонню - звернулися б ви в неї після такого? Потрібно мати залізні нерви і здібності дедукції рівня Шерлока Холмса, щоб легко відрізняти замовні негативні відгуки від природних, і більшість користувачів таким набором якостей похвалитися не може. Набагато практичніше представити докази того, що такого клієнта у вас ніколи не було, або "підігравати" шахраям, пропонуючи врегулювати конфлікт мирним шляхом. Рано чи пізно автор зробить помилку, яка покаже глядачам, що насправді претензій і не існувало. Більшість майданчиків самостійно видаляють користувачів, що вводять в оману читачів, тому покарання зловмисника не змусить себе чекати.

Знаючи основні аргументи і контраргументи, ви без особливих зусиль зумієте довести партнерові або босові необхідність створення нових робочих місць і обгрунтувати бюджет. Покажіть, що репутаційний менеджмент - це не дрібниця, і вас не зможуть проігнорувати.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування та розкрутка сайту.


Комментарии: