Відстежуємо ефективність контент-маркетингу

У контент-маркетингову стратегію вкладаються великі гроші, і будь-якому бізнесмену хочеться знати, наскільки виправдали себе нові вкладення. На щастя, на відміну від SEO, ефективність контент-маркетингу вимірюється досить просто. Потрібно лише подбати, щоб на сайті були встановлені метрики від Google або "Яндекса" - вони нададуть найбільш точні дані.

Відвідування

Кількість читачів прямо показує зацікавленість публіки у вашому контенті. Стежити за загальним числом візитів потрібно постійно - всі зміни в сайті знайдуть відображення і на рівні трафіку. Порівнюйте кількість переглядів матеріалів з різних категорій - який вид контенту найбільш затребуваний вашої ЦА? Що спільного у найпопулярніших статей, які набрали масу переглядів? Знайдіть фактори, які безпосередньо збільшують привабливість контенту, і працюйте з ними.

Ліди

Після появи матеріалів ви можете відзначити зростання або падіння кількості звернень користувачів. Звичайно, результат може бути змазаний якимись іншими діями сайту, наприклад - тестуванням нового Лендінзі. Тим не менш, зверніть увагу на матеріали, які викликали різке підвищення інтересу у публіки, і з'ясуйте їх секрет. Не обходить увагою і аутсайдерів, через яких кількість лидов впало - важливо вчитися на своїх помилках.

Передплатники

Лояльні читачі вашого блогу переходять у категорію передплатників і стають на крок ближче до категорії лояльних покупців. Нарощуючи їх кількість, ви будете працювати безпосередньо на рівень продажів. Динаміка обсягу передплатників покаже, наскільки вірно ви обираєте теми для розмови.

Посилання

Природні посилання підвищують довіру до бренду, особливо з боку пошукачів. Але, наприклад, отримавши посилання від авторитетного видання, ви зумієте залучити додаткову цільову аудиторію, яку можна перетворити в передплатників за рахунок якісного контенту. Відстежуйте ефект, який виробляють ваші матеріали, щоб розуміти цілі своїх клієнтів.

Продажі

Трафік і "лайки" не можна назвати прямими метриками успішності - бізнесменів більше цікавить рівень продажів. Слідкуйте за кількістю звернень користувачів і відзначайте матеріали, що викликають сплеск інтересу.

Повернутись до списку


Комментарии: