Використання SEO-контенту в контент-маркетингу

Довгий час представництва компаній в мережі працювали над створенням суто SEO-контенту. Більшості вдавалося не тільки публікувати цінні для ранжирування матеріали, але й залучати людей до них, пропонуючи унікальну, корисну інформацію. Сьогодні, коли ключі перестали бути мірилом якості тексту, і пошуковики почали приділяти ще більше уваги залученню користувачів, їх інтересу до контенту, SEO-статті виявилися забуті. Але чи так марні вже створені матеріали?

SEO-контент - частина контент-маркетингу

Контент, заточений під SEO, все ще залишається контентом. Так, його час минув, але хіба переваги людей так сильно змінилися? Аудиторія сайту постійно зростає, а заглиблюватися в архіви публікацій наважуються небагато. Старому контенту можна дати друге життя, не ризикуючи отримати пенальті від пошукачів чи почути несхвалення від користувачів. Звичайно, спершу над текстом доведеться попрацювати - врахувати нові тренди, зміни на ринку, зробити дані більш актуальними. Але, якщо в контент-плані намітився пробіл, то пожвавлення "мерців" - менше зло.

Основне завдання SEO-контенту - поліпшення позицій сайту у видачі розвідувачів. Була у нього і другорядна місія - надати читачеві корисну інформацію, завдяки якій посилання буде створювати ліди, а не збирати відмови. Саме ця необхідна складова і робить SEO-контент цінним активом. Струсіть пил зі старих робіт і обновіть їх, розкажіть користувачам про давно забуті факти або дайте відповідь на одвічні питання вже існуючої статтею - перегляди гарантовані в будь-якому випадку.

Реанімування старого контенту

Корпоративні сайти рідко можуть похвалитися високою відвідуваністю. Набагато частіше переходи відбуваються з пошукових систем і соцмереж, якщо організація представлена ​​там. Звідси простий висновок - не просто оновлюйте старі статті, а Анонсує поновлення! Ви вже переконалися, що цей контент варто уваги людей, так чому б не допомогти їм побачити його раніше?

Повторні публікації не можуть негативно відбитися на ранжируванні, якщо ви дотримуєтеся золоте правило - до будь-якого старому контенту потрібно прикладати дещицю нового. Додаткова цінність високо цінується пошукачами, навіть якщо в іншому новизни в статті немає.

Розкажіть новачкам

Правильне таргетування реклами допомагає маркетологам заощадити бюджет і отримати максимально ефективні переходи, не привертаючи користувачів, які не зацікавлені в товарі. З контентом з минулого потрібно працювати так само - далеко не всі передплатники жадають бачити в стрічці новини про "ремейка". Тому пора згадати про ще один несправедливо забутий прийомі маркетингу - email-розсилках.

Електронні адреси передплатників збирає практично кожна компанія, і зазвичай маркетолог має можливість розподілити їх за датою появи. Знайдіть користувачів, що прийшли на ресурс через тиждень або місяць після публікації оригінального тексту, і зробіть їх цільовою аудиторією розсилки. Розкажіть про нові факти, що дозволили вдихнути в старий матеріал життя, і дозвольте користувачеві дізнатися подробиці самостійно, залишивши посилання на контент.

Акумулюйте інформацію в книги

Якщо ви опублікували чимало статей за останні півроку, то є сенс просунути не просто один матеріал, а все разом. Для цього використовують давно набрали популярність електронні книги - витрати на редагування контенту і його перенесення в формат книжки мізерно малі. Зрозуміло, успіх цієї задумки залежить від того, чи була у старих SEO-статей додаткова цінність - в цьому випадку кількість завантажень буде приємно радувати. Якщо ж корисної інформації в статтях мало, то їх індивідуальна переробка і поступовий постинг виявиться більш вигідним проектом.

Висновок

Реінкарнація морально застарілого SEO-контенту в ефективні матеріали можлива - потрібно лише зробити його трохи актуальніше і не забути про інтереси читачів. А вже увагу користувачів до контенту і додаткова цінність допоможуть пошуковикам оцінити оновлену статтю по достоїнству.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутка веб сайтів.


Комментарии: