Викриття декількох міфів про SEO від Метта Катса

Метт Катс - діючий керівник підрозділу Google по боротьбі з веб-спамом, відповідальний за чистоту видачі, що потрапляє на монітори користувачів. При цьому він бере активну участь у житті вебмайстрів, проводячи для них відеоподкасти і розбираючи цікаві питання, що надсилаються глядачами. Знайшлося в нього час і для розбору декількох популярних серед оптимізаторів міфів. Про що ж варто знати, читаючи форуми і слухаючи доповідачів на конференціях?

Google AdWords не впливає на органіку

Існує дві взаємовиключні теорії. Одна грунтується на тому, що просуваються за допомогою реклами в AdWords сайти отримують пріоритет при ранжируванні. Інший, навпаки, вважає, що тільки ті, хто не купує оголошення, можуть розраховувати на топ.

Катс заявив, що AdWords і органічний пошук ніяк не пов'язані один з одним. Реклама, що з'являється в блоках і яка веде на сайт трафік, може допомогти ресурсу "розкрутитися" і вийти в топ вже без необхідності розміщувати оголошення надалі. Але це буде заслуга саме користувачів, що прийшли на сайт і залишилися з ним.

Google намагається змусити людей купувати рекламу

Думка, що пошуковик працює лише на себе і проводить пессимізації сайтів лише заради того, щоб їх власники купували рекламу, в корені невірно. Катс нагадав, що він працює на компанію вже 13 років, і за цей час принципи Google жодного разу не змінювалися. Пошуковик лише хоче надати користувачам якісні результати, щоб зробити їх щасливими і не відпустити на піклування інших пошукових систем. А практика показує, що користувачі люблять, коли інформація, необхідна їм, знаходиться в топі.

Стратегія "давати краще" дозволяє утримувати користувачів і залучати нових, роблячи пошук ефективним. І саме ці користувачі переглядають рекламу від Google. Пошукач не потребує замовлень на рекламу від власників сайту, він просто вдосконалює свій сервіс.

"Чорне" SEO не буває успішним

Катс в черговий раз нагадує, що жоден вебмастер, дійсно зумів знайти "дірку" в алгоритмах Google і скористався нею, не поширюватиметься про свою знахідку нікому. Тим більше - на форумах. Якщо ви бачите опис якогось "універсального методу завоювання топа", то можна сміливо вважати автора шахраєм.

Google постійно працює над алгоритмами і не допускає маніпуляцій, які мали місце кілька років тому. Більше немає магічних трюків і обманів - тільки рекомендації пошуковика і працьовиті оптимізатори, які розуміють, чого від них чекає Google.

Автоматизовані рішення не завжди гарні

Звертаючись за допомогою до SEO-інструментам, що обіцяють "швидкий ріст позицій у видачі", завжди потрібно зберігати скептицизм. Подібні рішення ні в якому разі не можна випробовувати на реальних проектах - краще випробуйте їх на зовсім новому ресурсі.

Катс нагадує, що алгоритмічних вразливостей в Google Пошуку з кожним днем ​​стає все менше, і автоматизовані рішення навряд чи будуть актуальні вже через тиждень. Крім того, всі подібні програми діють за шаблоном, що дозволяє обчислити її користувачів і покарати за спробу обману ранжирування.

Повернутись до списку


Комментарии: