Врятувати не можна - відмовитися

Пошуковики викотили великі поновлення алгоритмів місяці назад, попередивши востаннє про неприпустимість використання "чорного" SEO. Багато прислухалися до цієї поради, але частина оптимізаторів з гарячими головами продовжила закуповувати посилання і агресивно просувати ресурси гостьовим блогінгом. Незабаром власники сайтів, над якими працювали останні, встали перед питанням - зайнятися створенням нового домену або спробувати врятувати вже наявний, завалений санкціями пошукачів?

Сайт може випасти з видачі по ряду причин, і в більшості випадків - вкрай серйозних. Набрати таку кількість неякісних посилань, щоб на ресурс звернули увагу алгоритми, непросто, а видаляти їх ще складніше. Додайте сюди можливість багаторазового порушення рекомендацій пошукових систем - не виключено, що проблеми виявляться більш серйозними, ніж просто поганий контрольний профіль.

Перший крок - це оцінка втрат і потенційних витрат на відновлення. Вам потрібні конкретні доводи, щоб закинути надії або отримати мотивацію повернути колишню репутацію сайту. Подумайте:

   - скільки коштів було вкладено в сайт?
   - скільки посилань потрібно буде видалити?
   - який дохід може принести сайт без санкцій?
   - який дохід він забезпечує зараз?
   - скільки йому років?
   - скільки трафіку приходить від сторонніх сайтів?
   - чи може він конкурувати з іншими представниками вашої сфери?
   - чи став сайт жертвою алгоритмів або ручних санкцій?

Важливо пам'ятати, що пошукачі - це не єдине джерело відвідувачів. При спеціалізованому просуванні про них можна і зовсім забути, зосередившись на прямому залученні людей.

Другий крок - оцінка складності роботи з посиланнями. Google Disavow Links дозволяє працювати з ними індивідуально, визначаючи "зайві" і відмовляючись від них. "Яндекс" такого функціоналу не надає, але, з урахуванням його відмови від використання посилань в ранжуванні частини запитів, питання стоїть не так гостро.

Всі номери, які будуть "відв'язані" через Disavow або відповідним зверненням до власника майданчика, потрібно записувати. Підтримка Google не переглядатиме сайт, поки вебмастер не надасть докази того, що він справив хоч якісь дії для покращення ситуації. Але навіть це не гарантує успіху - пошуковик може просто відмовити у перегляді.

Саме відсутність гарантій робить відновлення потенційно марною роботою. Вкладаючи все більше в "вмираючий" ресурс, вебмастер буде відчувати все більше бажання повернути його до життя, незалежно від бажання пошуковиків. Чи варто говорити, що відчай - не кращий союзник?

Чи не хапайтеся за минуле і вже зроблені вкладення - їх повернути вкрай складно. Краще розробіть стратегію переходу на новий ресурс з мінімальними втратами серед клієнтів і заробіть репутацію назад - в безлічі випадків це вийде дешевше. Звичайно, бувають і винятки, але саме ви повинні оцінити, потрапляєте ви в їх число.

Повернутись до списку


Комментарии: