Що заважає посадковим сторінкам бути ефективними

Навіть великі вливання в рекламні кампанії виявляться неефективними, якщо посадковим сторінкам не було приділено достатньо уваги. Відсутність відповіді на поставлене питання змусить користувача вийти з сайту і принесе збитки компанії, згенерувавши даремний, але оплачувану перехід. Тому робота над вмістом сторінок, усунення всіх можливих проблем і перешкод на шляху потенційного клієнта повинна стати першочерговим завданням маркетолога. Але на чому саме "прогорають" сайти?

Реклама не відповідає змісту Лендінзі

Якщо оголошення відображається за запитом з використанням слова "купити", то користувач буде очікувати виявитися прямо на сторінці цікавить його товару. Але багато магазинів виставляють рекламу на низькочастотний ключ із згадкою моделі товару, вказуючи посилання на загальний каталог. Відвідувач навряд чи захоче копатися в каталозі або повторно вводити модель в рядок пошуку, і в статистиці з'явиться ще один упущений лід. Виділіть кожному оголошенню відповідну сторінку - це не складно.

Скупий заголовок

Деякі оголошення не клікати через невдалий назви. Наприклад, "Магазин взуття" дасть користувачеві більше інформації і мотивації перейти по оголошенню, ніж "ТОВ Прекрасні ніжки". Використовуйте назви компаній тільки в поєднанні з описом, інакше CTR буде значно нижче можливого.

Перевантаження Лендінзі інформацією

Розсип графічних елементів, закликів до дії і інформаційних блоків на посадочній сторінці може ввести відвідувача в оману. Ідеальна посадкова сторінка повинна давати тільки потрібну клієнту інформацію, бути лаконічною і прямо показувати, куди потрібно дивитися. Не намагайтеся осягнути неосяжне - краще розбийте інформацію на кілька розділів і зробіть окремі сторінки для різних завдань. Принцип "один Лендінгем - один заклик до дії" з'явився не випадково.

Посадкова сторінка схожа на сайт

На звичайних сайтах користувач пасивно гортає сторінки, зрідка вступаючи у взаємодію. Лендінгем повинен демонструвати користувачеві необхідність активних дій і підштовхувати його до них. Не створюйте міні-сайти усередині сайту - працюйте над залученням!

Виконання завдання вимагає нетривіальних дій

Якщо ви очікуєте від клієнта розуміння, що розробка сайту велася зі стиснутим бюджетом, і відвідувачеві не складе труднощів вийти на головну сторінку для реєстрації, то ви помиляєтеся. Ідеальний Лендінгем дає клієнтові мотивацію виконати лише одну дію, не рахуючи введення контактних даних у форми. Все інше - пряма дорога до низької конверсії.

Немає соціального підтвердження

Блоки відгуків, рейтинг і "лайки" допомагають користувачеві повірити, що сайт поважаємо і не створений з шахрайськими цілями. Звичайно, для цього потрібно мати хоча б деяку кількість реальних відгуків - не соромтеся просити клієнтів залишати їх.

"Лінивий" спліт-тестування

Догодити всім неможливо, але можна максимально наблизитися до цього ідеалу за допомогою спліт-тестувань. Однак проводити тести потрібно частіше, ніж раз на місяць, наприклад, запускати кілька версій сторінки одночасно для різних груп користувачів. Тримайте помірний темп і не бійтеся швидко приймати рішення на підставі зібраних результатів - чим раніше Лендінзі стануть ефективними, тим швидше ваші зусилля окупляться.

Повернутись до списку


Комментарии: