Як брендам підвищити залученість в Facebook

З посиленням політики Facebook брендам стало важче досягати цільової аудиторії як в органічній, так і в платній видачу соціальної мережі. Разом з тим, багато власників бізнес-сторінок відзначають, що рівень залученості користувачів до сьогоднішнього дня або став вище, або залишився на колишньому рівні.

Проведене Socialbakers дослідження показало, що рівень взаємодії користувачів з 3 млн найбільших брендових сторінок в Facebook протягом останніх декількох місяців дійсно залишався практично незмінним, а зараз потроху починає рости.

Ось як виглядає графік збільшення залученості з серпня 2013 для більшості найбільших брендових сторінок:

Аналітик з соціальних медіа з компанії Socialbakers Філіп Росс (Phillip Ross) підтвердив, що рівень взаємодії користувачів зі сторінками брендів у Facebook сьогодні дійсно підвищується:

«З січня 2014 залученість виросла на 30%. Рівень взаємодії користувачів з брендами в соціальній мережі однозначно не падає. Всупереч апокаліптичним прогнозам, Facebook продовжує вдосконалюватися, просуваючись тим же шляхом, що й завжди ».

Однак при більш детальному вивченні типів сторінок, які демонструють зростання залученості, можна помітити, що для більшості брендів рівень взаємодії все ж не підвищився. Виграли від змін політики Facebook хіба що інформаційні видання, які відмовилися від публікації знецінених мемів і вікторин на користь дійсно важливих і актуальних новин.

На нижчеподаному графіку видно, як змінювалися рівні взаємодії зі ЗМІ та брендами після грудневого зміни алгоритму News Feed, в результаті якого новинні пости отримали більшу вагу в Facebook:

Пік взаємодії користувачів зі ЗМІ в Facebook припадає на квітень-травень 2014 В цей же час було зафіксовано різке падіння залученості на сторінках брендів. Однак після весняного обвалення графік взаємодії аудиторії з брендами різко пішов вгору.

Філіп Росс пояснює зростання взаємодії користувачів з контентом інформаційних видань наступним чином:

«У ЗМІ завжди знайдеться, що обговорити: що не день, то черговий інфопривід. У брендів в цьому відношенні набагато менше шансів пробитися в новинні стрічки своїх передплатників. Вони в принципі не можуть генерувати стільки новин, скільки видають інформаційні видання. Тому сьогодні бренди повинні перестати думати про кількість постів і зосередитися на їхній якості. Не потрібно прагнути сказати більше - потрібно постаратися піднести наявні новини самим найкращим чином.

Коли бренди почнуть генерувати першокласний контент для своїх News Feed, вони виявлять, що боротьба за увагу передплатників не програти. Успіх новинних медіа в соціальній мережі зовсім не виключає успіху комерційних брендів».

Повернутись до списку


Комментарии: