Як не потрапити в немилість АГС Яндекса

Існування фільтра АГС тримає вебмайстрів всього рунета, що приділяють недостатньо уваги своїм творінням, в напрузі. Шанс потрапляння в немилість Яндекса стає реальніше з кожним днем, причому жертвою може стати навіть проект створений для людей, який активно розвивається.

Причина настільки суворого контролю криється в алгоритмах фільтра АГС. В основі оцінки лежать декілька чинників, присутність яких можливе на будь-якому ресурсі. Фільтр обмежується лише виставленням штрафних балів за кожен з них, а остаточне рішення - ГС або НЕ ГС - виноситься за сукупністю отриманих сайтом штрафів.

Правила, розроблені співробітниками Яндекс, підносяться як стандарт, і вебмастери змушені дотримуватися їх, якщо бажають залишатися видимими для своїх потенційних відвідувачів. Невідомо, що саме враховує фільтр, але, завдяки масі експериментаторів, вдалося виявити деяку зв'язок між різними факторами і реакцією пошуковика.

Представлена ​​далі інформація є результатом випробувань і може дещо відрізнятися від офіційних заяв Яндекса.
Отже, в першу чергу слід позбавити сайт від:

    1. Копірованного контенту. Якщо частка копипаста складає більше 40% всього контенту ресурсу, то побачити його у видачі не вийде. Крім того, пошукач не хвилює, чи був вказаний автор тексту в примітках - йому важлива саме унікальність.
    2. Преобладанія зовнішніх посилань над кількістю сторінок на 20% і більше. Зрозуміло, враховуються тільки проіндексовані «Яндексом» посилання і сторінки.
    3. Слабой релевантності зовнішніх посилань з тематикою сайту. При наявності близько 30% посилань, не пов'язаних з ресурсом, фільтр нараховує штраф. Як саме визначається тематика - оточуючим посилання матеріалом або всім сайтом в цілому - неясно.
    4. «Важкою» навігації - інформаційний обсяг контенту на сторінці повинен перевищувати обсяг навігації.
    5. Неоднозначності. Якщо пошукові роботи не можуть визначити тематику частини документів, розташованих на сайті, або знаходять тексти «порожніми», чекати санкцій доведеться недовго.

При поєднанні всіх п'яти факторів практично всі сторінки сайту пропадають з видачі.

Пам'ятайте, що запобігти потраплянню ресурсу під санкції АГС набагато легше, ніж «витягти» його згодом.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

просування сайту в Києві.


Комментарии: