Як не стати пошуковим спамером

Пошуковики невпинно б'ються з пошуковим спамом, щодня піддаючи санкціям тисячі ресурсів. Більшість з них стають "жертвами" алгоритмів, і лічені одиниці проходять через фільтри думок справжніх людей, які виносять рішення про пессимізації. Виходячи з цього, набагато розумніше передбачити відповідність сайту алгоритмам пошуковика, ніж сподіватися на те, що саме ваш ресурс буде розглядатися асессорами. Але що, на думку пошукача, потрапляє під визначення пошукового спаму?

Внутрішні посилання з підозрілими анкорами

Якщо на одній зі сторінок сайту піцерії розміщена анкорного посилання "доставка піци", ведуча на головну сторінку, то вже є привід задуматися. Звичайний користувач і сам буде розуміти, де знаходиться, і таке посилання буде виглядати незвично.

Анкор виду "купити продукт", ведучий на сторонній сайт, теж виглядає неприродно. Звичайно, якщо посилання веде на інший ресурс, вона передасть йому трохи ваги, але, виявивши подібні посилання на інших сторінках, пошуковик може порахувати їх спамом.

Спамние конструкції

Пошуковики вкладають в лінгвістику достатню кількість коштів, щоб відрізняти спамние вирази виду "купити * недорого" від природних мовних зворотів. Особливо добре попрацював над цим "Яндекс" - тут сайт, зловживає спамних конструкціями, точно не пройде.

Надлишок ключів в "масивних" тегах

Впроваджуючи ключові слова в title і основні заголовки сторінки, вебмастер ризикує не побачити сайт у видачі довгий час. Подібна поведінка однозначно трактується як спам - будьте акуратніше і розставляйте ключі з розумом.

Даремні сторінки "під запити"

Просування під СЧ і НЧ ключі - звичайна справа для молодих сайтів. Але найчастіше оптимізатори економлять і використовують однакові шаблони для створення десятків сторінок, намагаючись обдурити пошуковики. Важливо пам'ятати, що контент повинен бути максимально унікальним і в межах самого ресурсу - використовувати різні імена районів і сподіватися, що пошуковик не зарахує статті як спам, не варто.

Нерелевантні сторінки

Просуваючи ключі "відгуки" або "знижки", вебмастер повинен переконатися в наявності цих відгуків та знижок на сайті. В іншому випадку високий рівень відмов і песимізація стануть суворою реальністю.

В інформації потрібно знати міру

У гонитві за низькочастотними ключами сайт може "потонути" в сотнях інформаційних статей. Якщо пошуковик заплутається, комерційний чи сайт або інформаційний, не варто чекати високих позицій ні в тій, ні в тій категорії. Це не песимізація в прямому її розумінні, але органічний трафік знизиться - а саме цього ви і намагаєтеся уникнути.

Повернутись до списку


Комментарии: