Як підвищити ефективність контенту за допомогою зображень

Візуальний контент сприймається людиною набагато швидше, ніж звичайний текст, що робить матеріали, що супроводжуються малюнками, привабливіше. Якщо поставити читачів перед вибором, вони напевно віддадуть перевагу контенту з картинками. Але що саме може зацікавити користувача і змусити його ознайомитися зі статтею?
Сток - це по-нашому

Коли мова заходить про стокові фото, всі згадують вишколені посмішки ділових людей в костюмах. Однак на фотостоках можна знайти багато інших матеріалів, що не приїлися користувачам - від ділових до розважальних. Ви легко знайдете щось, що зможе вразити вашу аудиторію і змусити її звернути увагу на текст.

Стокові фото можна знайти на безлічі сайтів, у тому числі на відомому практично кожному Flickr, де безліч фотографій поширюються абсолютно вільно.

Скріншоти

Коли недостатньо слів, пора використовувати скріншоти. Вони легко продемонструють те, що важко пояснити звичним мовою. Наприклад, з їх допомогою легко відзначити різкий перепад трафіку після накладення пошукачами санкцій.

У мережі можна знайти десятки рішень для створення скріншотів "на льоту". Однією з найпопулярніших програм є Lightshot.

Таблиці та діаграми

Сухий науковий мову робить читання нестерпним, і тільки барвисті діаграми і таблиці можуть повернути читача в стан неспання. Використовуйте їх скрізь, де цифри переважають над сенсом - публіка буде вам вдячна! Інструментів для створення діаграм достатньо - починаючи від онлайн-рішень і закінчуючи звичайним Excel.
Особисті фото

При належному рівні зближення з аудиторією непогано спрацюють і особисті фотографії. Тут важливо не якість фотоапарата, а емоції, які викликає фото. Аматорські роботи додадуть оригінальності і зроблять вас більш щирим автором в очах читачів. Природно, вони повинні бути до місця - наприклад, так Метт Катс привітав своїх читачів.

Популярні стоп-кадри

Кадри з відомих фільмів в потрібному місці здатні творити чудеса, збільшуючи кількість переглядів в рази. Вам потрібно лише розуміти, що на ТБ в тренді, а що краще приберегти для кращих часів.

Повернутись до списку


Комментарии: