Як просувати контент?

У наші дні контент став безпорадним дитиною в блискавичному потоці інформації. Йому часто не приділяють належної уваги або зовсім ігнорують, відволікаючись на сторонні речі. Завоювати і утримати читача "молодому" контенту складно, і завдання маркетолога - розчистити матеріалу "злітну смугу".

Покличте авторитетів

До публікації запитайте думку експерта галузі про ваш матеріалі. Частина відкликання можна використовувати як епіграф, а в самій статті згадати про сам факт схвалення матеріалу авторитетною людиною. Не завадить також домовитися з експертом про репост посилання на матеріал в соцмережах.

Розсилайте анонси

Для великих матеріалів потрібно готувати пару десятків анонсів, за допомогою яких ви будете підігрівати інтерес публіки. Розміщувати їх потрібно на різних майданчиках - підготуйте список соцмереж, форумів і блогів, де часто спілкуються ваші потенційні читачі. "Бомбардування" анонсами може вестися протягом двох тижнів після публікації - в такому випадку охоплення буде вище.

Шукайте лідерів думок

У соцмережах можна знайти чимало користувачів з великою базою передплатників, які часто публікують матеріали на схожу тематику. Познайомтеся з ними і спробуйте налагодити співпрацю - воно виявиться взаємовигідним, якщо ви будете вести себе як людина, а не як спамер.

Розширюйте потенційну аудиторію

Багато користувачів більше люблять слухати чи дивитися подкасти, ніж читати. Урізноманітніть свої матеріали подібним контентом, щоб залучити ще неохоплених сегменти аудиторії.

Продвигайте нові матеріали старими

У резюме будь-якого маркетолога можна знайти статті, які користуються популярністю у користувачів місяцями. Додайте в них посилання на нові матеріали! Нехай невеликий, але стабільний струмочок відвідувачів дійде і до найсвіжіших статей.

Активне просування контенту - запорука його успіху. Спілкуйтеся з аудиторією, пропонуйте схожі матеріали і шукайте визнання у авторитетів - сама стаття не може зробити всього цього!

Повернутись до списку


Комментарии: