Як розшифрувати листи Google Webmaster

Санкції Google бувають двох видів - автоматичні (алгоритмічні) і ручні. У випадку, якщо ваш сайт був покараний асессорами, то в "Інструментах Вебмастера" (GWT) можна знайти лист з описом виявлених проблем. Що можна побачити в повідомленні і як виправити ситуацію?

Чистий спам

Подібне звинувачення зазвичай з'являється після виявлення незв'язного, згенерованого автоматично тексту на сторінках ресурсу, або виявлення підробленого вмісту сторінки. Такі листи зазвичай отримують власники сайтів-дорвеев.

Якщо подібне трапилося з основним ресурсом, а ви не розумієте, за що, то терміново звертайтеся в аудиторські агентства. Якщо ж лист прийшов після власноручного спроби накрутити сайт "чорним" SEO, то можна закриватися - назад в видачу вас вже навряд чи пустять, навіть після спокути гріхів.

Прихована переадресація і клоакинг (маскування)

Якщо роботи і користувачі бачать різний контент, асесори можуть запідозрити сайт в клоакінг. Вміст сторінки має бути ідентичним і для робота, і для звичайного відвідувача, яка вперше потрапила на сайт. Якщо сторінка повинна бути закрита від індексації, вкажіть це в robots.txt, а не ховайте контент. Як тільки це завдання виконано, відправляйте заявку на перегляд сайту.

Злом сайту

Можливо, сайт був зламаний зловмисниками, які розмістили на його сторінках веб-спам. Власник повинен видалити або виправити постраждалі сторінки, а також усунути проблеми в безпеці, які й стали причиною події.

Як правило, найчастіше від зломів страждають власники стокових CMS, особливо безкоштовних. Wordpress і Joomla займають перші місця в рейтингу найбільш уразливих систем, причому без знання програмування виправити ситуацію самостійно навряд чи вийде. Найміть фахівця з комп'ютерної безпеки для усунення проблем і слідкуйте за актуальністю вашої CMS, встановлюючи всі критичні оновлення. Заявку на перегляд санкцій можна подати відразу після поновлення і усунення "дірки".

Прихований текст або спам ключами

Хоча просування давно вийшло за рамки текстів з ключами, досі зустрічаються оптимізатори-старовіри. Асесори не люблять, коли в теги title і alt додають кілька ключів або приховують від користувачів "простирадло" з ключами в невидимому блоці. У деяких ситуаціях невидимі блоки дійсно потрібні, але якщо асесор не зможе отримати до них доступ, він відзначить сайт як неблагонадійний.

Як тільки кількість невидимих ​​блоків буде зведено до мінімуму, відправляйте заявку на перегляд санкцій, вказавши причини, з яких залишилися блоки повинні бути прихованими.

Спам від провадеров (хостингу)

Сайт, розміщений на безкоштовному хостингу, може наповнюватися рекламою без відома власника. У гонитві за найдешевшими рішеннями деякі організації вибирають подібний неякісний хостинг, за що їх і штрафує Google.

Сервер сайту повинен бути відокремлений - шукайте виділений віртуальний або повноцінний фізичний. В іншому випадку будь-які проблеми "сусідів" або провайдера будуть відображатися і на вашому ресурсі.

Неінформативне зміст

Такий лист часто зустрічається в ящиках власників партнерських сторінок, дорвеев або сайтів з шаблонним (краденим) контентом. На сторінках сайту повинно бути не менше 700-900 слів, причому релевантних і корисних. Переконавшись, що ви входите в ці рамки, можна подавати запит на перегляд санкцій.

Штучні посилання

Google може викрити сайт у купівлі або продажу посилань. Якщо ви розміщуєте посилання рекламодавців, то гніву пошукача можна уникнути за допомогою додавання параметра nofollow до посилань і зазначенням, що матеріал розміщений на правах реклами. Якщо посилання закуповували ви, то використовуйте Disavow Tools, щоб позбутися від компрометуючих ресурсів самостійно. Записуйте всі дії - їх потрібно буде вказати в заявці, щоб техпідтримка розглянула скаргу.

Спам від користувачів

Якщо користувачі самі створюють контент на ресурсі, то вони можуть стати джерелом проблем. Наприклад, якщо безліч користувачів залишає незрозумілі коментарі або посилання на сторонні сайти, пора задуматися про спам-фільтрі. Позбавтеся від подібного нерелевантного контенту і підсильте систему контролю вмісту, а потім звертайтеся за переглядом ресурсу.

Повернутись до списку


Комментарии: