Які товари росіяни шукають в Google

В рамках проведення дослідження «Роздрібна торгівля та онлайн-рітейл в Росії 2013» Google поділився з аналітичним Центром Enter Visible своєї внутрішньої статистикою по пошуковим запитам користувачів Рунету.

Як з'ясувалося, більшість росіян в другому за популярністю пошуковику в країні шукає непродовольчі товари наступних категорій:

   - електроніка (індекс середньомісячної кількості запитів в 2013 р - 2166);
   - одяг, взуття та аксесуари (2057);
   - дитячі товари (1025);
   - авто продукція (742);
   - товари для дому (628);
   - ювелірні прикраси (361);
   - товари для спорту і відпочинку (349);
   - меблі (333);
   - товари категорії «Зроби сам» (326);
   - побутова техніка (309);
   - парфумерія та косметика (140);
   - годинник (134);
   - зоотовари (100).

Слід зазначити, що дані по запитах мобільних користувачів в регіонах трохи відрізняються від статистики запитів у веб-версії Google в цілому по країні:

Графіки темпів зростання попиту в Google на товари різних категорій за 2013 при цьому принципово відрізняються від загальної статистики по числу запитів. Так, пошук електронної продукції за рік збільшився всього на 12%, в той час як запити по всіх інших категоріях зросли не менше ніж на 18-20%.

Найкращу динаміку продемонстрували запити товарів наступних категорій:

   - товари для тварин (+ 36%);
   - ювелірні прикраси (+ 31%);
   - спорттовари (+ 28%);
   - одяг, взуття та аксесуари (+ 27%);
   - парфумерія та косметика (+ 26%);
   - побутова техніка (+ 23%).

За даними LiveInternet, протягом останніх 2-х років аудиторія інтернет-магазинів в Рунеті збільшилася на 24%: з 7,5 млн унікальних відвідувачів в кінці 2011 р до 11,5 млн на момент початку 2014
Наскільки важлива інформація про товар на сайті

Крім даних за запитами, Google надав Центру стратегічних досліджень Enter Visible статистику по місцях пошуку споживачами інформації про товари. Відповідно до неї:

   - 27% росіян шукають відомості про продукцію в інтернеті;
   - 25% - і в онлайні, і в офлайні;
   - 36% - виключно на форуме;
   - 13% взагалі такими справами не займаються.

Отже, з результатів дослідження стає ясно, що в російському сегменті Google найзручніше просувати товари категорій «електроніка», «одяг, взуття та аксесуари». Але чи варто вітчизняним SEO-компаніям приділяти так багато уваги другий за популярністю пошуковику Рунета? Судячи за інформацією видання Roem, так, саме час почати рахуватися з Google. Його пошукова частка в червні зросла до рекордних 29,1%. Частка переходів з Яндекса при цьому склала 61,1%.

Повернутись до списку


Комментарии: