Як збільшити відвідуваність сайту

Залучення нових клієнтів і повернення старих - звичайна практика в бізнесі. Збільшення прибутку і лояльності покупців, отримання нових партнерів - все це можна отримати за допомогою грамотного нарощування аудиторії. Якими ж шляхами може піти маркетолог заради цього?

Багато компаній першою справою заводять блоги, і не випадково. Писати матеріали для них легше, ніж для технічних розділів, а можливостей для спілкування з читачами набагато більше. Люди люблять читати цікаві статті, написані експертами, і задавати виникають у процесі ознайомлення з матеріалом питання. Приділивши час відповідей на них, ви збільшите шанс перетворення відвідувачів у клієнтів, а клієнтів зробите більш лояльними.

Не варто забувати, що блог - це довгостроковий проект. Публікувати матеріали в ньому потрібно постійно, але чекати відгуку доведеться кілька місяців. Важливо не скидати оберти і стабільно радувати читачів цікавими матеріалами. Тільки наполеглива праця зробить блог ефективним, що приносить постійну користь.

Кожне нове повідомлення повинно нести щось нове всередині себе. Свіжа інформація цікава і читачам, і пошуковикам - ніхто не буде в образі. Для більшого успіху можна додати контенту віральності, використовуючи "улюблені" формати розшарювання. Списки, легкі інфографіки та унікальні кейси - всім цим часто діляться з друзями, і саме ці формати потрібно використовувати частіше.

Спілкуйтеся з експертами ринку - просте інтерв'ю з ними може дати серйозний стрибок популярності блогу. Нерідко досить просто висловити свою думку щодо проблеми, порушеної іншими авторитетними авторами, щоб привернути увагу і користувачів, і експертів.

Тримайте ворогів ближче, ніж друзів. Слідкуйте за контент-стратегією конкурентів і оцінюйте, наскільки їхні плани релевантні вашим. Переймайте успішні ідеї, але не займайтеся сліпим копіюванням - привносите щось своє, щось унікальне. Будьте вільніше - дайте читачам матеріали, які ніколи не опублікують ваші конкуренти. Наприклад, відійшовши від корпоративних історій, можна розповісти про технології ведення бізнесу та загальному процесі саморозвитку.

Погляньте на практику гостьового постінгу. Google провів величезну роботу, розполохавши всіх бажаючих працювати в цьому напрямку, однак, якщо ви женіться за трафіком, а не за посиланнями, гостьовий постинг буде досить ефективний і не принесе нових ризиків.

У соціальних мережах не варто забувати про існування спільнот, аудиторія яких схожа на вашу, але ще не знає про існування вашої групи. Налагодьте контакти з адміністрацією таких груп і запропонуйте обмін посиланнями - якщо вигода буде обопільна, то ви навряд чи почуєте відмову.

Зверніть увагу на email-маркетинг. У більшості випадків компанії зуміли залучити достатню кількість клієнтів, окупивши витрати на організацію розсилок і залишившись в "плюсі".

Відсутності страху перед новим, перед експериментами - запорука успішної роботи маркетолога і процвітання компанії.

Повернутись до списку


Комментарии: