Як зробити форму зворотного зв'язку ефективною?

Форма зворотнього зв'язку (форма заявки або замовлення) - один з ключових елементів сайту. Саме вона є містком, який з'єднує компанію з відвідувачами інтернет-ресурсу.

Як зробити цю форму максимально зручною для користувачів? Як підвищити ефективність зворотного зв'язку для вашого бізнесу? Відповіді підкажуть наші поради.

 
1. Стислість - сестра успіху

Форма зворотнього зв'язку повинна містити мінімальну кількість полів. Не можна перевантажувати її зайвими деталями. Якщо полів буде багато, користувач може втратити терпіння і піти до конкурента!

Графік, представлений нижче, доводить: конверсія сайту по числу звернень безпосередньо залежить від кількості полів у формі.

2. Одне обов'язкове поле

Для успішної взаємодії достатньо, щоб обов'язковим було лише поле «номер телефону».

Схема роботи будь-якої компанії приблизно однакова: користувач здійснює замовлення, відправляє, йому передзвонює менеджер і все уточнює. Тоді навіщо вказувати, наприклад, адресу доставки?

 
3. Ім'я користувача

Ім'я користувача - важливе, але необов'язкове для заповнення поле. Не потрібно ускладнювати завдання і робити окремі поля для прізвища та по батькові.

Третє поле - для тексту у вільній формі. Потрібно, якщо ви хочете отримати коментар: побажання до замовлення, відкликання.

 
4. E-mail

Поле для зазначення пошти так само не буде зайвим. Воно може бути необов'язковим, але вкрай важливо для збору електронних адрес. База адрес нагоді вам для подальших поштових розсилок.

А адже саме розсилки є самим конверсійним джерелом трафіку на сайт.

 
5. Захист від спаму або Captcha

Повірте: Капча не потрібна. Вона не є панацеєю від нападів роботів і спаму.

Вже придумано безліч способів, що обходять капчи: для цього пишуться програми, наймаються спеціальні люди.

 
6. Але якщо капча, то яка?

Найневдаліший варіант - картинка, на якій необхідно розібрати текст. У багатьох випадках це не вдається зробити з першого разу.

Більш відповідний варіант - прохання вирішити простий арифметичний приклад на віднімання або додавання. Але обов'язково повідомляйте користувачеві, навіщо потрібно цю дію.

Також існує кілька альтернативних рішень, здатних захистити від спаму. Наприклад, створення невидимого поля, яке заповнюватимуть тільки роботи.

Інший варіант - установка синтаксичної перевірки за номерами телефонів, щоб користувачі писали їх у певному форматі.

 
7. Підказки та автозаповнення

Коли ви додаєте в форму той чи інший пункт, обов'язково вказуйте навіщо вам потрібна ця інформація. Користувачеві важливо знати для чого він витрачає свій дорогоцінний час.

Не забувайте використовувати можливості автозаповнення: показуйте в якому форматі потрібно вказати ім'я або номер телефону. У полі для коментарів вже може міститися текст (наприклад, «Цікавить створення сайту»).

І пам'ятайте: ідеального рецепта по числу полів у формі не існує. Кожен варіант необхідно тестувати. Визначте, що працює найкраще саме у вашому випадку, і тільки після цього дійте!

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутити свій сайт в Києві.


Комментарии: