Юзабіліті - двигун поведінкових факторів

Пошукові системи почали стежити за поведінковими чинниками повсюдно, виявляючи з їх допомогою якість контенту і сайту в цілому. Їм відомо про кожному аспекті сеансу - скільки часу було приділено на сторінці, з чим користувач взаємодіяв і як інтенсивно. У завдання маркетолога входить не тільки створення контенту, який би утримував людей біля себе, а й продумування умов, за яких читачі зможуть завершити прочитання статті, не обмежившись одним заголовком.

Верхня частина сторінки, видима відразу, повинна містити найважливіші тези. Це сильно обмежує творчий простір письменника, але дозволяє гарантувати, що читач відразу побачить щось цікаве і вирішить ознайомитися з усім текстом відразу. Найчастіше розмістити ключову інформацію в перших абзацах неможливо - в цьому випадку потрібно максимально спростити видиме представлення контенту. Визначення "складного контенту" унікально для кожної аудиторії - вам доведеться самостійно з'ясувати, яка інформація може бути розцінена користувачами як складна.

Заголовки статей в стрічках слід виділяти візуально, причому не тільки розміром. Сторінки, що використовують для назви відмінний від звичайного шрифт, показують найкращі результати залучення. Заголовки не ріжуть око і завжди помітні на тлі іншого тексту. Як правило, вибирають шрифт із зарубками - він не ускладнює сканування сторінки користувачем, але підкреслює, що саме хотів показати автор.

Міжрядковий інтервал багато хто вважає константою, і даремно. У середньому по мережі веб-сторінки використовують значення 1.15, але чимало й таких ресурсів, які відійшли від цієї позначки і працюють з 1.2-1.4. Такі інтервали корисні на сторінках з розгорнутою контентом. Величина інтервалу також залежить і від шрифту, але захоплюватися не варто - незмінний проміжок між рядками набагато привабливіше, ніж стрибучий від сторінки до сторінки.

Важливий не тільки контент, але і те, як його подають. Люди не хочуть втрачати час на незручне читання, і у ваших інтересах облаштувати майданчик під їх смак.

Повернутись до списку


Комментарии: