Заклик до дії на сайті

При формуванні заклику до дії на сайті важлива кожна деталь: колір, використовувані слова, розташування на сторінці та багато іншого.
 

Використовувані слова

Оптимальний заклик до дії містить інфінітив, а краще - наказову форму дієслова. Наприклад, для кнопки, що дозволяє покласти товар в корзину, ідеально підходить слово «Купити». Напис «у кошик» значно менше спонукає користувача сайту до покупки.

Прокладання маршруту

Користувачів сайту можна розділити на кілька цільових груп. Для кожної з них важливо сформувати різні маршрути, які в підсумку призведуть до вигідною для вас цілі. Якщо людина прийшла до вас по ремаркетингу, його можна відразу привести до картки товару.

Інший випадок - коли користувачі шукають якийсь певний бренд. Вони, насамперед, повинні потрапити в розділ продукції цього бренду. Звідти вже можна управляти подальшим рухом - показувати різні колекції, згруповані за кольорами, сезонах та ін.

Кожен прохід на рівень нижче так само повинен супроводжуватися закликом (наприклад, «Подивіться моделі весняної колекції!»). Це додатково спонукає людину до дії.
 

Додавання стимулу

Стимул для відвідувача сайту - це хороший привід продовжити рух. В якості стимулу можуть виступати знижки, ексклюзивні опції для користувачів, можливість безкоштовного обслуговування протягом декількох днів.

Наявність стимулу допоможе розтопити лід і завоювати довіру користувача.
 

Опис наслідків

Дуже хороший психологічний прийом - говорити людині що станеться, якщо він здійснить ту чи іншу дію.

Наприклад, для сторінки, що ілюструє ціни, можна використовувати фрази в такому ключі: «Зателефонуйте нам, і ми розповімо про послугу докладніше», «Залиште заявку, і ми передзвонимо Вам протягом 5 хвилин».
 

Вигоди і переваги

Для посилення призову поясніть що отримає людина, купивши ваш товар або послугу. Пояснення до заклику буде особливо ефективно, якщо озвучена вигода не буде повторюватися в основному тексті сторінки.

Колір і розташування кнопок

Заклик до дії повинен помітно відрізнятися від усього іншого тексту. Використовуйте яскравий шрифт, грайте на контрастах.

Статистика показує: користувачі найчастіше клікають на кнопку із закликом оранжевого кольору. Якщо помаранчевий не сполучається із загальним дизайном вашого сайту, спробуйте інші кольори. Але уникайте отруйних чи непримітних відтінків.

Дайте заклику побільше повітря: оточіть його вільним простором, допоможіть відвідувачеві зосередитися і зробити необхідну дію.

Дублювання інформації

Якщо сторінка сайту прокручується, то кнопка із закликом до дії повинна дублюватися. Так у користувача буде можливість натиснути на кнопку і у верхній, і в нижній частині сторінки. Останнє актуально, коли відвідувач переглядає детальну інформацію про товар і вивчає його технічні характеристики.
Розміщення декількох закликів

Хочете розмістити на сторінці дві кнопки з різними закликами? Для початку визначте, який з них для вас приоритетнее. Більш значимий заклик повинен бути більш помітним. Є кілька варіантів:

   - Один заклик - кнопка, а другий - просто ссилкассилка
   - Кнопка основного призову пофарбована в оранжевий колір, а інша кнопка - в більш нейтральний. Наприклад, в сірий колір.

Додаткові елементи

Заклик до дії можна зробити більш переконливим за допомогою графічного елементу. Наприклад, додавши на запрошуючу кнопку стрілку. Вона буде символізувати дію і стане сигналом того, що натискання на кнопку призведе до чогось нового.

Візуалізація

Якщо ваш продукт або послуга відрізняється високим рівнем складності, скористайтеся додатковим прийомом. Розмістіть на сторінці із закликом відео, яке наочно пояснить принцип дії або схему роботи. Будьте впевнені: конверсія сайту помітно зросте.

Альтернативи і проби

Хочете вивести ідеальну формулу призову? Експериментуйте і тестуйте різні варіанти! Тільки практика покаже, який варіант краще.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування та розкрутка сайту.


Комментарии: