Залучення клієнтів у інтернет-магазин: як зробити дешевше?

Близько 5% запитів в пошукових системах формулюються у формі питання. З урахуванням загальної аудиторії Google і "Яндекса" в Рунеті - це близько 5 млн запитів щодня. Більшість з них, звичайно, будуть не пов'язані зі сферою діяльності інтернет-магазинів, а й сотня тисяч запитів - хороший результат для одного дня. Саме за ними і коштує тягнутися, якщо ви хочете знизити собівартість клієнта.

Отримати список запитів, що містить ключові слова, можна за допомогою різноманітних програмних рішень, наприклад, Key Collector. Відсіявши "зайві", нерелевантні запити, ви залишитеся з набором низькочастотних ключів, кожен з яких може привести вам покупця. Тепер потрібно подбати про існування релевантних відповідей на ці запити - потрібна допомога копірайтерів.

Якщо ви успішно впоралися із створенням контенту, то пора задуматися над наступним питанням - як конвертувати трафік, що прийшов з пошуку, в покупців? Тут непогано себе показала контекстна реклама, впроваджувана прямо на сторінку з контентом. Вона повинна бути частиною сторінки, а не відокремлено від неї. Це дозволяє уникнути «сліпої зони» читача, який звик за роки роботи в мережі, що з боків статті розташована тільки нерелевантні інформація.

Органічно вписати рекламний блок в контент нелегко, особливо якщо мова йде про великі проекти з тисячами сторінок. Постарайтеся деяку частину сторінок об'єднати в логічну групу, для якої буде використовуватися конкретне оголошення - це дозволить заощадити час і не витрачати ресурси на роботу з одноманітним контентом.

Самі інформаційні статті легко просуваються в соціальних мережах, що дозволяє не замислюватися про великі вкладеннях в чисте SEO. Фактично, створивши корисну користувачам статтю, несучу нову інформацію, ви вже виконали основний масив роботи в якості оптимізатора. Залишилося лише довести пошуковикам, що сторінка дійсно корисна, залучаючи на неї користувачів за допомогою популярних каналів.

Не варто забувати і про можливість "нагадувань". Наприклад, користувачі, які дійсно шукали лише інформацію про якомусь аспекті товару, можуть і не перейти по оголошенню. Спробуйте запропонувати їм підписатися на оновлення конкретної групи товарів. Коли людина отримує інформацію саме про те, що йому цікаво, а не про всіх новинах магазину, його лояльність зростає набагато швидше, і шанс повернення збільшується відповідно. Люди втомилися від нескінченного потоку спаму в свої електронні скриньки - уточніть, що мова йде лише про цікаву їм категорії, і ви відзначите збільшення кількості передплатників в порівнянні з загальною формою.

Реалізація описаних прийомів залучення покупців може бути трудомістким, але вони зроблять залучення "копійчаних" питанням, що піде на користь всьому бізнесу.

Повернутись до списку


Комментарии: