Збільшення конверсії своїми руками

У погоні за прибутком гарні всі тактики, але в довгостроковій перспективі більшість з них виявляться смертельні для бізнесу. Потрібно дивитися вперед і користуватися стратегіями плавного нарощування конверсій, які допоможуть зацікавити відвідувачів сайту зараз і утримати їх в якості лояльних клієнтів після. Яким чином можна добитися цього?

Купують те, що вигідно

Неважливо, наскільки хороший ваш товар і як погані пропозиції конкурентів - якщо ви не можете пояснити клієнтові, які проблеми вирішить продукт, ви не зможете його продати. Люди самі шукають товари в мережі, самі вибирають відповідні моделі і оцінюють їх характеристики. Їм навряд чи допоможе ще один переказ функцій товару або його переваг - цього вони надивилися ще на етапі пошуку. Краще продемонструйте їм на практиці, яку вигоду можна витягти з вашої пропозиції. Не варто відмовлятися від старих описів - просто доповніть їх реальними прикладами. Особиста вигода покупцеві завжди привабливіше барвистих торгових пропозицій.

Зустрічають текст з оформлення

Мало створити цікавий читачеві контент - потрібно вміти його правильно оформити. Від заголовка і до самого кінця сторінки користувач повинен бачити структурований текст, розбитий на абзаци. Це дозволить йому провести швидке "сканування" контенту і зрозуміти, чи цікавий він йому. Виділяйте жирним важливі фрази, використовуйте списки замість перерахувань, видаліть непотрібні або широко відомі факти - і ви отримаєте компактне, цікаве і добре оформлене ділову пропозицію.

Зображення - замість тисячі слів

Графіка розпізнається людьми в сотні разів швидше тексту і залишає більш чіткі асоціації. З цієї причини так ефективні фото покупців, що отримали свої замовлення - бачачи щастя інших клієнтів, відвідувач легше погоджується на покупку. У деяких випадках подібна стратегія може збільшити конверсію вдвічі при незначному зростанні трафіку!

Зображення дозволяють донести до читача найменші подробиці про продукт. Наприклад, Apple регулярно порівнює свої пристрої з олівцями, щоб показати, наскільки вони тонкі.

Простіше - краще

Не потрібно створювати "простирадло", якщо вам не про що писати. Довгі тексти, які не цікаві людям, не допоможуть завоювати ні їх поваги, ні любові пошуковиків. Стислість - с. т.

Будуйте стосунки з покупцями

Люди охочіше купують щось у знайомих продавців. У ваших інтересах стати дилером, якого знають, і для цього вам знадобляться соцмережі. Саме там найлегше отримати відгуки, працювати з покупцями і просувати новий контент так, щоб його помітили. Покажіть аудиторії, що ви рівні з ними і ставитеся до покупців з повагою - це не настільки часте явище, його обов'язково оцінять.

Повернутись до списку


Комментарии: