Алгоритм Mobile-Friendly від Google

Тільки багато хто встиг засмутитися і спантеличитися щодо Мінусінська Яндекса, як тут згадали, що Google то давно говорив про те, що з 21 квітня 2015 року почне знижувати у видачі сайти, що не адаптовані під мобільні пристрої. Це новий алгоритм «Mobile-Friendly». Причому, Google очікує серйозний струс видачі, більш помітну, ніж при появі Пінгвін і Panda.

Дані заходи від Google ставлять оптимізаторів і власників в досить складну ситуацію. Адже найчастіше оптимізаторові доводиться просувати сайт клієнта, який не готовий на переробку сайту або ж немає часу і фінансів переробляти і адаптувати власні сайти.

Але. Про що потрібно відразу знати, щоб не влаштовувати черговий паніки - торкнеться він виключно результати пошуку на мобільних пристроях, а конкретно - на смартфонах.

У звичайному пошуку (десктопні, планшети) не адаптовані сайти гірше ранжуватися не будуть.

- Також для мобільних пристроїв алгоритм не повинен вплинути на брендовані запити.

- Алгоритм буде оцінювати кожну сторінку сайту окремо.

- Ніякої градації алгоритм для мобільних пристроїв від Google не передбачає - сайт або дружній, або недружній.

- Визначення ведеться по безлічі чинників - грають роль розмір шрифту, кнопок, відстань між сусідніми посиланнями та багато іншого, пов'язане з юзабіліті.


Як дізнатися, чи вважає Google ваш сайт адаптованим під мобільні пристрої?

За допомогою смартфона зайдіть в Google, знайдіть свій сайт - чи варто поруч з ним позначка «Для мобільних» (для мобільних пристроїв)? Якщо ні, то пройдіть перевірку на дружелюбність сайту до мобільних пристроїв за допомогою сервісів, зазначених нижче, і усуньте виявлені проблеми.

Тобто, в принципі, якщо ваш сайт виглядав жахливо в мобільному пошуку і його все одно відразу ж закривали - то це все одно не були відвідувачі, яких можна було хоч якось сконвертировать в цільові дії. Якщо ваш сайт знизиться в мобільному пошуку - ситуація ніяк не зміниться. На ваших реальних нормальних відвідувачів зі звичайного пошуку це ніяк не вплине.

Але, взагалі, звичайно, це все правильно, давно пора було, враховуючи, що за даними liveinternet.ru, навіть в Рунеті мобільні пристрої генерують 40% трафіку. А що говорити про закордон.

Тому поступово точно треба адаптувати.

Або втрачати позиції і до половини трафіку. А адже це не просто трафік - сьогодні це ще й активні покупці.

Дивіться самі подробиці за новим алгоритмом Google для мобільних пристроїв з перших рук:



Андрій Ліпатцев, стратег Якість пошуку (Google), розповів про зміни в ранжуванні результатів видачі на мобільних пристроях з приходом алгоритму для мобільних пристроїв від Google, який вийде 21 квітня 2015.


Є 4 основних критерії, щоб зрозуміти, чи є сторінка зручною і адаптивної для мобільних пристроїв:

- Розмір тексту
- Розмір активних елементів на сторінці
- Вміщається чи весь контент на певний розмір
- Заданий розмір екрану, який слід показувати на тому чи іншому пристрої

Ці 4-ри критерії перетворюються на наступні рекомендації:

- Використовуйте легким для читання розміри шрифтів;
- Треба збільшити розмір активних елементів на сторінці;
- Налаштуйте область перегляду;
- Адаптуйте розмір контенту для області перегляду.


Як дізнатися, чи адаптований ваш сайт під мобільні пристрої в достатній мірі для Google чи ні?

Просто перевірити за допомогою спеціального онлайн-сервісу від Гугла. Цей сервіс не тільки видає список основних проблем, пов'язаних з адаптивністю на вашому сайті, але й показує, як виглядає ваш сайт на мобільному пристрої - так що якщо ви цього ще не бачили, вам дійсно захочеться якнайшвидше його переробити.

https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

Крім цієї перевірки Google радить перевірити звіт про зручність перегляду на мобільних пристроях в інструментах для веб-майстрів, де відображені проблеми, властиві групам сторінок вашого сайту, а також є можливість аналізу на рівні окремих сторінок з детальними рекомендаціями і прямими посиланнями на інструмент для тестування.

Ну і, звичайно, перевірити самостійно свій сайт на різних смартфонах.


Комментарии: