«Минусинск» інформація про новий алгоритм Яндекса

І знову дежавю, сьогодні - 15 квітня 2015 на конференції «Тиждень Байнета.Істокі» у Мінську Олександр Садовський, керівник пошукових сервісів Яндекса, у своїй доповіді «Просторово-часова ссилкокачественность» оголосив ««Минусинск»» - новий алгоритм, який через місяць почне знижувати в ранжуванні сайти, які використовують покупні посилання.

Отже, 14 травня 2015 Яндекс обіцяє запустити новий алгоритм під назвою «Минусинск», який аналізуватиме якість посилального профілю сайту і визначати кількість покупних посилань і пессімізувати сайти, які активно використовують покупні посилання для просування.

Тобто якщо раніше Яндекс розпізнавав платні посилання, але міг просто не враховувати їх в ранжируванні, то тепер планує в ряді випадків знижувати сайт. Хоча і фільтр за неякісну і неприродну кількість посилань теж весь цей час існував в Яндексі, тепер буде ще один саме для «покупних посилань».

- Зачіпаються всі сайти, всі теми, всі регіони.

- Виліт пессімізірованних сайтів обіцяється на 2-3 сторінку пошуку.

- Загалом, Яндекс рекомендує бігти знімати посилання якомога раніше, прямо зараз :)

Це інформація з інтерв'ю Олександра Садовського про новий алгоритм «Минусинск»


Ось відеозапис доповіді Олександра Садовського. Дивіться прямо зараз, як це було. Цікавий сам тон, з яким офіційний представник Яндекса представляє свої плани і рекомендації, як Садовський транслює чітку думку, що знімати треба і терміново. Як все в Яндексі дбайливо подумали про бюджети компаній. Щоб було на що використовувати Яндекс Директ.

 

Деталі алгоритму ««Минусинск»» від Яндекса:

- Яндекс буде розраховувати контрольний профіль - абсолютне і відносне кількість SEO-посилань (якість посилань, час їх існування),

- Знімати посилання безпечно: позиції сайту падати не будуть,

- Конкурентів «топити» марно, Яндекс цього не пробачить,

- Знімати посилання потрібно якомога раніше, щоб Яндекс встиг їх переіндексувати,

- Сайти, активно купують посилання, отримають попередження в Яндекс.Вебмайстер. Але тільки один, самий перший раз.

- Новий алгоритм буде впроваджуватися поступово і торкнеться в першу чергу сайтів, які займаються закупівлею посилань давно і у великих масштабах.


Ось інформація про новий алгоритмі Яндекса з інтерв'ю з Олександром Садовським:

SE: скільки і яких вхідних посилань має бути на сайті, щоб Яндекс визнав їх якісними

Олександр Садовський: Посилань може бути скільки завгодно, ми не обмежуємо якісні посилання в кількості. Якісних посилань має бути стільки, скільки потреб виникає у кожного конкретного бізнесу і у користувачів. Що стосується неякісних посилань, то тут, як раз, поріг обмежений. Абсолютний поріг ми не розголошуємо, але, як тільки він буде перевищений, то сайт потрапляє в зону ризику.


Тобто в будь-який момент ви вже маєте шанс отримати «лист щастя» або SMS і від Яндекса, не тільки від Гугла. Слідкуйте за своїм Яндекс.Вебмайстер і телефоном.

Багато хто вже отримали сьогодні такі листи. Причому, що цікаво - якщо у оптимізатора розміщено багато сайтів на одному еккаунті в Яндекс Вебмайстер і багато з них підозрюються в маніпулюванні посилальним, то він просто отримає пачку листів без конкретної вказівки, який лист якогось сайту. Кажуть, хтось отримав і для давно закинутих сайтів, хтось десяток листів на один сайт. Загалом, багато фахівців схиляються до того, що ця розсилка листів скоріше виглядає як акція залякування та SEO-фахівців, і власників сайтів. Бо інакше - як діючий інструмент - все реалізовано дуже незручно і не зрозуміло на даний момент.

Я хотів відразу написати пост і цим відкрити нову рубрику «Новини SEO», але потім трохи почекав і поспостерігав за реакцією сеошників на форумах, блогерів і відомих SEO-персон. Загалом, як завжди, пофільтрую для вас поточну ситуацію)

Думки SEO-фахівців з приводу нового алгоритму Яндекса

Деякі вносять хаос і паніку своїми маячними, але «гучними» заголовками типу - «Яндекс скасує посилання. Тепер повністю ».

Багато хто згадує про те, що Яндекс нещодавно «відключив» посилання в багатьох комерційних тематиках по Москві, тоді як ми знаємо з багатьох експериментів, що не сильно то він і відключив. Так, їх вага стала значно нижче, але посилальне по колишньому в них працює, а вже тим більше в інших тематиках і регіонах.

Багато хто вважає, що це все чергова спроба Яндекса полякати сеошників, виступ на публіку, яке не понесе за собою нічого серйозного і за яким приховані якісь інші цілі. Що Яндекс занадто часто останнім часом кричить «Вовки!».


Комментарии: