5 найпошириніших помилок при старті рекламної компанії в Google Adwords

З кожним днем інтернет-маркетинг набирає оберти своєї  популярності. Сьогодні більшість вже становлять ті, хто витрачає гроші на інтернет-рекламу своїх продукту, товару, послуги, ніж на рекламу по телебаченню або ж радіо. Так, звичайно, помилки в інтернет-маркетингу трапляються і зазвичай обходяться недешево, але від них ніхто не застрахований. Підприємець, спеціаліст з трафіку та конверсій, сертифікований фахівець Google AdWords, а також інтернет-маркетолог  Марина Устінова вказує на певні помилки задля їх подальшого запобігання.

Помилка 1: Широкі запроси для реклами (високочастотні ключові слова)

Текстова контекста реклама – чудовий спосіб для підвищення пошукової видимості. Використання не релевантних ключових слів або їх спам зроблять ваш сайт низькоякісним. Окрім того, ваш контент не буде читатися при застосуванні великої кількості ключових слів. Вартість нецільової реклами набагато дорожча, але не ефективна. Тому для старту рекламної компанії варто використовувати лише ті слова, які чітко та прямо відповідають потребам людини, яка «гуглить».

Помилка 2: Використання в рекламі Google AdWords «широкого типу співвідношення» без додавання «мінус-слів»

Спочатку варто використовувати «фразову» або просто «точну відповідність». Це допоможе уникнути неточностей. Тобто, будучи в Києві та запустивши рекламу по фразі «Лімузини-таксі» при широкій відповідності, можете не дивуватись, що вам телефонуватимуть з Кривого Рогу, Краматорську, просто викликати таксі, тощо люди, знайшли вас за запитами: таксі, лімузин краматорськ, і т.п. 

Помилка 3: Реклама не на ті цільові сторінки

Якщо ви «просуваєте» кухні, а ваша реклама здійснює перехід на головну сторінку з надписом «Меблі», то варто проаналізувати чи на ті цільови сторінки зроблений акцент. Ця проблема має просте вирішення – використання найбільш чіткої відповідності заголовків, тобто оголошення мають співпадати з заголовком сторінки на яку переходить користувач після натискання на оголошення. Та й за цільову рекламу ви будете платити менше, так як робот аналізує заголовок вашого оголошення в рекламі і заголовок цільвої сторінки, і перівіряє чи є сторінка цільвою. За нецільову рекламу доводиться платити дорожче.

Помилка 4: Відсутність чіткого розуміння цільової аудиторії

Для виокремлення цільової уадиторії та показу реклами саме потенційним споживачам необхідно максимально уточнювати таргетинг за певними критеріями: вік, стать, інтереси, геолокація. Також варто розрізняти трафік за пристроями: мобільне та звичайне.

Помилка 5: Відсутність заклику до дії

Людина, можливо, прочитає вашу рекламу, зауважить, які ви чудові і що у вас є багато чого запропонувати. Однак не використавши прямий заклик до дії (наприклад, «придбай зараз!», «подзвони нам» тощо), існує велика можливість закриття ваших сторінки чи сайту. Прямо кажіть, що треба зробити!

У кожного інтернет-маркетолога може бути своя послідовність вищенаписаного, а, можливо, навіть власний список. У будь-якому випадку, намагайтеся уникнути всіх можливих помилок і тоді залучення нових відвідувачів або розширення вже існуючої аудиторії гарантовано.


Комментарии: