Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
80 процентів користувачів Рунету сидять в Одноклассниках
Проведене аналітичною компанією «Левада-Центр» дослідження показало, що 64% росіян вже користується інтернетом. Для порівняння: у червні 2011 року, тільки 45% населення нашої країни було залучене до всесвітньої павутини. Таким чином, приріст користувачів мережі в Росії в середньому за 4 роки складає близько 5%. Однак з червня 2013 по червень 2014 аудиторія Рунета збільшилася всього на 3%, що свідчить про значне уповільнення темпів зростання.
Аналітики «Левада-Центр» акцентують особливу увагу на те, що 28% з 36% до сих пір не долучені до інтернету росіян просто-напросто не мають до нього доступу.
Мети використання Рунета
Приблизно половина населення Росії заходить в інтернет щодня. З якими ж цілями наші громадяни відвідують простори всесвітньої павутини?
44% росіян використовують інтернет для пошуку цікавить їх;
36% - для спілкування;
31% - в цілях розваги;
30% - для ознайомлення з останніми новинами країни;
30% - для прослуховування музики та перегляду фільмів;
19% - в цілях здійснення онлайн-покупок;
16% - для читання книг і зарубіжних новин.
Рейтинг популярності соціальних мереж в Росії
Дослідження «Левада-Центр» в черговий раз підтвердило, що користувачі Рунету схильні спілкуватися в основному в російських соціальних мережах. Так, 80% долучені до мережі жителів країни сидять в «Однокласниках», 57% - у ВКонтакте, 24% - в «Моєму Світі». Найпопулярніша соціальна мережа в світі - Facebook - в Рунеті займає всього лише четверте місце. Google+ знаходиться на 5-ий рядку російського рейтингу, «Живий Журнал» (LiveJournal) - на другу. Що ж стосується сервісу мікроблогів Twitter і додатки для обміну фотографіями Instagram, то ними користується лише 21% користувачів Рунету, в той час як інші 79% нехтують.
Політичний аспект
Зрозуміло, головна мета присутності росіян в соціальних мережах - це спілкування, але є й інші. Про те, скільки користувачів Рунету взаємодіють у ВКонтакте і Facebook з брендами, у звіті «Левада-Центр» не повідомляється. Зате в ньому представлена статистика використання соціальних мереж для перегляду новин політики:
- 10% російських користувачів регулярно переглядають політичні новини в соцмережах;
- 33% - іноді;
- 27% - ніколи.
Понад 1/3 користувачів Рунету (34%) не бачать жодної небезпеки у спілкуванні з друзями та знайомими за допомогою соціальних мереж. При цьому 35% з них віддають собі звіт в тому, доступ до конфіденційної інформації в їх профілі можуть одержати секретні спецслужби. 1/5 частина населення РФ згодна хоч сьогодні заборонити використання яких би то не було соціальних мереж на території країни. 35% росіян не мають нічого проти введення цензури в Рунеті.
У проводилося з 20 по 23 червня 2014 опитуванні «Левада-Центр» взяли участь 1600 повнолітніх громадян з 134 міст і сіл 46 регіонів країни.