Ликбез

Гостьовий блогінг в 2014 році. Частина 1.
14.03.2015 в 00:37

Знищення практики гостьового блогінгу представниками Google багатьма було розцінено як замах на оптимізацію в цілому. Однак SEO - це не тільки посилання, заради яких будувалися блоги, але й контент, що привертає людей. Саме цим аспектом і потрібно займатися в 2014 році.

Гостьовий блогінг в 2014 році. Частина 2.
14.03.2015 в 00:31

Гостьовий блогінг живий, і ми вже розібрали умови, яким повинен задовольняти майданчик для записів, щоб бути ефективною. Тепер підемо від зворотного - що повинно відразу насторожити або відлякати маркетолога від роботи з ресурсом?

Гостьовий блогінг в 2014 році. Частина 3.
14.03.2015 в 00:25

Пошуки ресурсу для гостьового блогінгу можуть зайняти добу, а можуть і місяці. Не варто втрачати час, очікуючи, поки до вашого браузеру приб'є який-небудь відомий портал - почніть думати про майбутнє прямо зараз! Контент-план - другий крок назустріч ефективному блогінгу. Так про що писати?

Гостьовий блогінг в 2014 році. Частина 4.
14.03.2015 в 00:16

Пошуки майданчика для блогінгу завершені, а в голові - приголомшлива ідея для цікавого користувачам матеріалу. Як зробити його якіснішим і підігріти увагу аудиторії, щоб публікація не залишилася частиною історії, а почала працювати на вас?

Залучення клієнтів у інтернет-магазин: як зробити дешевше?
14.03.2015 в 00:04

Більше прибуток, менше вкладення - формула успіху ідеального бізнесу. У випадку інтернет-маркетингу вона перетворюється в задачу залучити клієнта в магазин з найменшими вкладеннями. Якими тактиками варто скористатися, якщо бюджет обмежений?

Викриття декількох міфів про SEO від Метта Катса
13.03.2015 в 23:57

Коли мова заходить про просування в Google, багато хто згадує про популярні міфи щодо того, як саме відбувається ранжування в найбільшому пошуковику. Щоб знизити кількість потенційних потерпілих від санкцій Google Метт Катс, один з ключових співробітників корпорації, вирішив розвіяти кілька таких помилок.

Нецільова аудиторія - чи окупає вона себе?
13.03.2015 в 23:53

Створення контенту "для всіх" схоже на стрілянину наосліп - невідомо, чи потрапить послання в руки тим, хто ним скористається, або ж велика частина піде в нікуди. Тому більшість стратегій просування будується на виявленні та обробці конкретної аудиторії. Але чи є шанс, що нецільова аудиторія теж виявиться прибуткова?

Робимо контекстну рекламу ефективніше
13.03.2015 в 16:03

Якщо потенційний клієнт не може знайти контакти компанії, у якої вирішив зробити покупку, він навряд чи наважиться на завершення угоди. Робота з невідомими організаціями не подобається нікому, тому повноцінні і доступні кожному контакти - обов'язкова складова корпоративного сайту. Якою має бути ця сторінка?

Google і HTTPS, чи існують переваги?
13.03.2015 в 15:27

На початку серпня 2014 року Google розповів, що хоче використовувати HTTPS як фактор ранжування - сайти на цьому протоколі отримають перевагу перед іншими. Наскільки велике це перевага і чи варто заради нього працювати над ресурсом? Які зміни відбулися у видачі за минулий місяць?

Юзабіліті сайту, або "не нашкодь"
13.03.2015 в 14:40

Якщо щось і можна покращувати на сайті нескінченно, то це дизайн. Досконалість не має меж, і воронка оптимізацій може надовго захопити початківців маркетологів. Але наскільки виправдана постійна робота над відтінками і дизайном? Чи варто взагалі приділяти йому увагу, якщо клієнти задоволені?