Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
Ликбез
Знищення практики гостьового блогінгу представниками Google багатьма було розцінено як замах на оптимізацію в цілому. Однак SEO - це не тільки посилання, заради яких будувалися блоги, але й контент, що привертає людей. Саме цим аспектом і потрібно займатися в 2014 році.
Гостьовий блогінг живий, і ми вже розібрали умови, яким повинен задовольняти майданчик для записів, щоб бути ефективною. Тепер підемо від зворотного - що повинно відразу насторожити або відлякати маркетолога від роботи з ресурсом?
Пошуки ресурсу для гостьового блогінгу можуть зайняти добу, а можуть і місяці. Не варто втрачати час, очікуючи, поки до вашого браузеру приб'є який-небудь відомий портал - почніть думати про майбутнє прямо зараз! Контент-план - другий крок назустріч ефективному блогінгу. Так про що писати?
Пошуки майданчика для блогінгу завершені, а в голові - приголомшлива ідея для цікавого користувачам матеріалу. Як зробити його якіснішим і підігріти увагу аудиторії, щоб публікація не залишилася частиною історії, а почала працювати на вас?
Більше прибуток, менше вкладення - формула успіху ідеального бізнесу. У випадку інтернет-маркетингу вона перетворюється в задачу залучити клієнта в магазин з найменшими вкладеннями. Якими тактиками варто скористатися, якщо бюджет обмежений?
Коли мова заходить про просування в Google, багато хто згадує про популярні міфи щодо того, як саме відбувається ранжування в найбільшому пошуковику. Щоб знизити кількість потенційних потерпілих від санкцій Google Метт Катс, один з ключових співробітників корпорації, вирішив розвіяти кілька таких помилок.
Створення контенту "для всіх" схоже на стрілянину наосліп - невідомо, чи потрапить послання в руки тим, хто ним скористається, або ж велика частина піде в нікуди. Тому більшість стратегій просування будується на виявленні та обробці конкретної аудиторії. Але чи є шанс, що нецільова аудиторія теж виявиться прибуткова?
Якщо потенційний клієнт не може знайти контакти компанії, у якої вирішив зробити покупку, він навряд чи наважиться на завершення угоди. Робота з невідомими організаціями не подобається нікому, тому повноцінні і доступні кожному контакти - обов'язкова складова корпоративного сайту. Якою має бути ця сторінка?
На початку серпня 2014 року Google розповів, що хоче використовувати HTTPS як фактор ранжування - сайти на цьому протоколі отримають перевагу перед іншими. Наскільки велике це перевага і чи варто заради нього працювати над ресурсом? Які зміни відбулися у видачі за минулий місяць?
Якщо щось і можна покращувати на сайті нескінченно, то це дизайн. Досконалість не має меж, і воронка оптимізацій може надовго захопити початківців маркетологів. Але наскільки виправдана постійна робота над відтінками і дизайном? Чи варто взагалі приділяти йому увагу, якщо клієнти задоволені?