Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
Ликбез
Присутність бренду в соціальних медіа допомагає підтримувати контакт із споживачами та налагоджувати "живе" спілкування, генеруючи лояльних клієнтів. Але як увійти в SMM-просування з мінімальною кількістю проблем? На які питання потрібно відповісти, щоб ефективно працювати з аудиторією? Давайте розберемося.
Про користь SMM і контент-маркетингу не чули тільки глухі. Але з чим пов'язаний такий ріст уваги до цих технологій просування? Чим соцмережі заслужили увагу маркетологів усього світу і чому стратегії, засновані на них, показують відмінні результати?
Лояльність покупців завоювати легко - потрібно лише вкладати в продажу більше, ніж конкуренти. Більше інформації, вища якість, приємніше обслуговування - і користувач залишиться з вами. Але чи можна домогтися цього ефекту з мінімальним залученням бюджету?
На рекламу багато користувачів мережі не звертають увагу, і скоро подібна доля може спіткати контент, написаний заради обсягу, а не сенсу. Люди перестали читати все підряд - вони почали аналізувати тексти і визначати, чи потрібен він їм. В таких умовах ефективний контент стає все більш затребуваним. Чим же він відрізняється?
Звіриний оскал капіталізму добре знайомий бізнесменам - досить допустити пару помилок, і конкуренти тут же втопчуть бренд підлогу. Але не всі упущення можуть бути настільки очевидні, і репутаційний менеджмент - один з аспектів бізнесу, про який часто забувають. Як помиляються керівники про відгуки і якими аргументами скористатися, щоб повернути їх в реальність?
У світлі "викрадення" мільйонів поштових скриньок популярних email-сервісів і регулярному виявленні критичних помилок у ПЗ, страх користувачів за свої дані перестає бути безпричинним. Google став першим пошуковиком, що почали популяризацію HTTPS. Чому важливо послухатися поради фахівців, що працюють в ньому?
Знати про те, що чекає сайт при просуванні, корисно не тільки самим оптимізаторам, але і бізнесменам. Пропонуємо вашій увазі короткий список аспектів, про які слід пам'ятати, плануючи просування в "Яндексі". Що він любить, що ненавидить, і на що робити упор?
Впливати на хід думок людини - блакитна мрія багатьох маркетологів, які сподіваються за допомогою цієї здатності різко підняти рівень продажів. Однак вміла гра на особливостях свідомості людей дозволяє досягти цієї мети набагато швидше! Сьогодні ми познайомимося зі стратегією, яка працює, в першу чергу, на свідомість клієнтів.
Ми постійно чуємо, що Google стає розумнішою і зручніше, але вкрай мале число оптимізаторів намагається встигнути за ним. А адже слідуючи за трендами, які задає пошуковик, аналізуючи їх, можна витягти помітну вигоду і для свого сайту. Як же апдейти Google вплинули на видачу та користувачів?
Багато бізнесменів не хочуть розбиратися в просуванні сайтів і часто "спускають" гроші на сумнівні агентства, отримуючи в результаті покритий санкціями сайт. Але досить ознайомитися хоча б з вимогами пошукача, і ймовірність помилки різко падає. Чого ж чекає Google від оптімізаторовц і сайту?