Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
Ликбез
Ринок швидко позбавляється від гравців, не здатних продемонструвати результат в розумні терміни. Але як просувати молоду компанію, якщо часто директор є і маркетологом, і контент-менеджером? Саме для тих, хто не має часу і можливості на повноцінний маркетинг, і створений AdWords Express.
Бізнесмени, які просувають свою компанію в онлайні, звикли вважати SEO магічною професією, генеруючої клієнтів. І зараз, коли контент-маркетинг увійшов в маси, багато хто чекає від оптимізаторів і контенту, а деякі фахівці навіть раді займатися ним. Але чи вигідно це?
Частка користувачів мережі, що виходять в неї за допомогою мобільних пристроїв, постійно зростає, і ігнорувати їх - недозволена розкіш для бізнесу. Однак далеко не всі інтернет-магазини виграють від виходу на ринок мобільної реклами. Підійде він вам?
Оновлення основних алгоритмів Google - животрепетна тема для оптимізаторів всіх мастей. Які техніки пошуковик визнає шахрайськими на цей раз? Які нові вимоги висуне до сайтів? Наскільки серйозні будуть зміни видачі? А поки Google зайнятий тестуванням, ми подумаємо, що саме пошуковик може реалізувати.
Сучасні сайти - це величезні портали з сотнями, тисячами сторінок. Стежити за тим, щоб вміст залишалося унікальним, непросто. "Шкодять" навіть самі CMS, якщо вебмастер налаштував їх некоректно. Дублі часто стають проблемою, що заважає просуванню, і припинити їх поява краще до цього моменту.
В архівах ряду компаній припадають пилом сотні статей і досліджень, написаних тільки заради просування. Ці тексти сповнені ключів і явно оптимізовані під них, але якась цінність для читача в них теж є. Може, пора використовувати цей потенціал у своїх інтересах, перетворивши баласт у перевага?
За свою 15-річну кар'єру в онлайн-маркетингу Джеймі Сміт став свідком сходження і заходу безлічі трендів, отримав масу безцінного досвіду і не один раз переосмислював свої знання. Цього разу він вирішив поділитися з представниками галузі своїм баченням ідеального керівника маркетингового агентства.
При формуванні заклику до дії на сайті важлива кожна деталь: колір, використовувані слова, розташування на сторінці та багато іншого.
Веб-дизайн продовжує розвиватися в рамках гучного напрямки Web 2.0, яке з'явилося в вікопомному 2005-му році з легкої подачі видавця Тіма О'Рейлі. Web 2.0 періодично доповнюється новими елементами, але його головна особливість поки що залишається незмінною.
Поділимося своїми спостереженнями та порадами з приводу алгоритму MatrixNet. Яндекс продовжує удосконалювати самонавчальний алгоритм MatrixNet. Які важливі зміни відбулися з появою алгоритму?