Чи потрібна вашому магазину мобільна реклама?

Мобільні пристрої настільки міцно увійшли в наше життя, що 75% населення називають втрату телефону крупної особистою трагедією. Більше половини запитів, що обробляються пошуковими системами, відправляються з мобільних пристроїв, а в інтернет-магазини покупці все частіше заходять не з будинку. Потенційний охоплення мобільної реклами величезний, але потрібен вам цей канал залучення? Чи будуть вклади в нього окупатися? Відповідь на це питання лежить всього за трьома аналітичними завданнями.

Скільки трафіку приходить на сайт з мобільних пристроїв?

Чи багато користувачів заходить до вас з мобільних пристроїв? При відповіді потрібно врахувати не тільки загальна кількість відвідувачів, а й демографічну статистику. Наприклад, клієнти у віці від 40 і вище рідко користуються смартфонами, вважаючи за краще працювати з магазинами з дому, в спокійній обстановці. Молоді ж навпаки, швидше оформлять замовлення "на бігу", ніж дотерпить до повернення до десктопу. Оцініть вашу аудиторію - до якого віковою сегменту вона належить?

Частку мобільних відвідувачів можна дізнатися у відповідному звіті Google Analytics.

На що звернути увагу:

   - кількість сесій;
   - частка нових сесій;
   - кількість нових користувачів;
   - кількість відмов;
   - кількість сторінок / сесію.

Чи можна назвати ці метрики задовільними? Чи є сенс збільшувати кількість відвідувань?

Як багато продажів генерують мобільні користувачі?

Інтернет-магазину набагато важливіше кількість продажів, які генерують відвідувачі, ніж безликий трафік. Саме ця інформація допоможе обчислити оптимальний бюджет, який можна кинути на мобільну рекламу. А отримати її можна, знову ж таки, за допомогою Google Analytics, вибравши підпункт "Мобільні пристрої".

Звернути увагу варто на:

   - кількість транзакцій;
   - прибутковість транзакції;
   - рівень конверсії.

Пам'ятайте, що мала кількість мобільних користувачів не означає малу кількість замовлень від них. Може, в абсолютних значеннях вони і програють десктопам, але у відносних можуть легко перевершити їх.

Ваша мобільна версія сайту досить хороша?

Сьогодні Google приділяє увагу не тільки якості реклами, а й тому, куди вона веде. Якщо оголошення переводить користувача на сторінку, не оптимізовану для мобільних пристроїв, то його шанси потрапити в блок показу стрімко зменшуються. Пошуковик не втрачає час на показ оголошень з низьким CTR і високим показником відмов - йому це не потрібно.

Оцінити, як виглядає сторінка з екранів різних пристроїв, можна за допомогою ряду сервісів. Наприклад, дозволу екрану краще тестувати на Screenfly.

Не завадить нагадати, що Google негативно ставиться до сайтів, які не підтримують мобільні клієнти. Їх не тільки знижують при ранжируванні в мобільній видачу, а й пессімізіруют в десктопной. Навіть якщо ви вирішите відмовитися від мобільної реклами, не ігноруйте користувачів, що віддають перевагу мобільні рішення.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування web сайтів в пошукових системах.


Комментарии: