Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
Ефективний сайт - міф чи реальність?
Переважна більшість інформаційних завдань в мережі зводиться до проходження чотирьох основних дій:
- пошук інформації в пошукових системах;
- знайомство з сайтом;
- оцінка навігації і можливостей ресурсу;
- робота з компанією (купівля, лід або будь-яке інше взаємодія).
Роль вебмастера велика на кожному етапі - саме він прокладає "дорогу" для користувача, не змушуючи його шукати потаємні стежки. Як же створюються ефективні сайти?
Пошукові системи
SEO було покликане не "дурити" пошукові системи, а допомагати їм знаходити дійсно якісний контент. Вебмастер працює над глибиною індексації сайту, покращує уявлення ресурсу в ведучих пошуковиків, підтримує високу швидкість завантаження сторінок і оптимізує її, наскільки можливо. За допомогою інструментів самих пошукачів - Google Webmaster Tools і "Яндекс.Вебмайстер" - розробник отримує повну картину того, як представлений ресурс у видачі та над чим слід продовжувати працювати.
Сьогодні і "Яндекс", і Google пропонують організаціям можливість оперативно відзначитися на картах, додати контактні дані та іншу важливу покупцям інформацію. Грамотно скориставшись цією пропозицією, вебмастер може зробити CTR сайту в рази вище, а разом з тим - і його позиції.
Перше побачення
Що очікує побачити користувач на сайті? Веб-стандарти привчили аудиторію до наявності таких елементів:
- видиме лого ресурсу;
- зручна навігацію або меню;
- пошук;
- основний контент;
- додатковий контент;
- соціальні кнопки;
- контакти.
Тільки контент не входить в перелік умінь вебмастера - все інше він вирішує своїми силами. Можна заощадити час і сили, запозичивши пошук у Google або "Яндекса", а соціальні кнопки - у тематичних агрегаторів.
Пошук по сайту
Якщо людина прийшла за інформацією, важливо дати її йому. Якщо на сайті встановлений пошук, то потрібно переконатися, що він підходить читачам - враховує морфологію і вміє шукати неповні фрази. У ряді випадків корисно додавати власні тематичні підказки, щоб направляти користувача. Таку можливість надає, зокрема, пошук від "Яндекса".
Робота з компанією
Останній штрих ефективного сайту - зручність інформації. Наприклад, якщо компанія має власний офіс, можна використовувати картографічний сервіс, щоб більш наочно показати його адресу. У свою чергу, офлайн-магазин може розмістити всі активні точки продажів на карті, надавши клієнту вичерпну інформацію на питання "де ближче?".
Все це робить сайт ефективним, що привертає користувачів. Відвідувачі задоволені, а клієнти швидко стають лояльними. Перетворити ресурс в ефективний можливо - але чи зможете ви?