Фільтри пошукової системи Google

У пошукової системи Google існує ряд фільтрів, які, так чи інакше, впливають на просування сайту. Всього фільтрів у Google багато, сотні, можливо, й тисячі.

Дана стаття про основні фільтри пошукової системи Гугл, на які варто звертати увагу при seo просуванні.

Пошукові фільтри Google

Фільтри пошукової системи Google

1. Дубльований контент

Сайтів з кожним днем стає більше і більше, їх кількість сторінок зростає швидкими темпами. Безліч ресурсів дублюють один і той же контент у себе на сайтах. На обробку даних необхідні ресурси і вони ростуть сніжним комом.

Наслідком цього був запущений фільтр, який накладається на дубльований контент.

Як працює фільтр:

Якщо ви на сайті публікуєте не унікальна інформацію, взяту з інших джерел, то Google знижує цю статтю або сторінку в результатах видачі по запитах.

Варіанти дій є 2:

- Ваш сайт потрапляє в supplemental результати, тобто результати не основного індексу

- Сторінки випадає з індексу пошукової системи

Як не потрапити під фільтр:

При просуванні будь-якого сайту необхідно використовувати унікальні тексту, і якщо брати тексти з інших ресурсів, то робити їх рерайт.

Якщо ж на сайті є дубльовані сторінки, наприклад одні й ті ж сторінки опису послуги чи товару, то потрібно прибрати дублюючі, або закрити їх від індексації на сайті.

Будь-якими нормальними способами потрібно уникализировать контент на сайті, що б уникнути наслідків фільтра за дубльований контент.

2. Пісочниця або Sandbox

Завдання даного фільтра утримувати потрапляння в топ по високочастотним запитам, як комерційним, так і інформаційним.

Запущений він так само для боротьби зі спамом, і сумнівними сайтами. Тому термін виведення сайту по самим топовим запитам може бути більше 5 місяців.

Як працює фільтр:

Якщо молода тільки створений сайт почав просуватися по конкурентним і високочастотним запитам, то у нього, швидше за все не вийти потрапити в топ в перший час.

Фільтр Sandbox не діє на середньо і низькочастотні запити. Тому на перший час краще застосовувати просування низькочастотних запитів, і паралельно працювати над високочастотними.

Як не потрапити під фільтр:

Для нових сайтів це складно, але можна знайти старий домен по вашій тематиці, і тут 2 варіанти дій:

- Робити сайт на старому домені

- Склеїти старий домен з новим

Обидва варіант нормальні і працюють, все залежить від правильності склейки. Так само важливо старий домен перевірити на зворотні посилання, і подивитися його історію.

Читаємо статті:

- Аналіз сайтів конкурентів

- Як перевірити історію сайту

До багатьох тематиками, особливо в Україні він не застосовний, і можна спокійно просувати сайти і досягати досить таки швидких результатів.

3. Швидке зростання посилань

Якщо на сайт відбувається занадто швидке зростання посилань, то пошукова система Гугл може припустити, що нею намагаються маніпулювати.

Як працює фільтр:

Якщо Гугл виявляє дуже швидке зростання посилань на сайт, то він може його автоматично знизити в результатах пошуку. Слідство такого падіння позицій, трафіку, і довго не повернення сайту в топ.

Як не потрапити під фільтр:

Потрібно повільно і поступово нарощувати кількість посилань на сайт, що б в очах Google це виглядало максимально природно.

4. Google Bombing

Коли занадто багато прямих входжень анкора посилань, Гугл бачить, що власник сайту хоче перебувати на перших місцях, за словами в топі.

Приклад такого анкор листа:

анкор лист

Як ми бачимо на фото, в анкор аркуші лише ті ключові слова, які власник сайту хоче бути в топі - просуваються.
Як працює фільтр:

У випадку тільки з прямим входженням анкора, рано чи пізно Гугл може це запідозрити, слідство чого буде падіння позицій. Зазвичай спочатку це -10 - 15 позицій. Потім сайт йде в -100. Якщо сильно цим нехтувати, можна потрапити так само і в бан Гугла, це коли всі сторінки випадають з індексу пошукової системи.

Як не потрапити під фільтр:

Щоб не потрапити під фільтр варто розміщувати з сильно розбавленим анкор листом, а так само використовувати безліч брендових ключових слів. Якщо грамотно розбавляти посилання, то можна уникнути цього фільтра і успішно просуватися в пошуку.

5. - 30

Фільтр - 30 призначений для боротьби з справжнім спамом в результатах видачі. Це можуть бути сайти з прихованими редирект, а так само дорвеи.

Як працює фільтр:

Він знижує такого плану сайти на - 30. Тобто сайт не відображається вище 30-ій позиції у видачі Google.

Як не потрапити під фільтр:

Найпростіший спосіб - не використовувати чорні методи просування сайту, і все буде добре.

6. Социтування

Якщо ви просуваєте сайт, то обов'язково варто робити так, що б близькі за тематикою ресурси посилалися на вас. Якщо ж сайт успішно піднімається на перші місця, а на нього посилаються сайти не пов'язані з його тематикою, то в силу може приступити цей фільтр.

Як працює фільтр:

Пошукова система аналізує зворотні посилання на ваш сайт, це можна подивитися через Google Webmaster Tools. Якщо відсоток не тематичних посилань високий, то на сайт може наложиться даний фільтр.

Найбільше він працює, у разі якщо на ваш сайт буде посилатися багато посилань з небажаних тематик, як порнографія, азартні ігри та інше.

Як не потрапити під фільтр:

Не використовувати такі посилання при просуванні, залучати максимально тематичні посилання на просувний сайт. У випадку якщо це дії конкурентів, то такі посилання можна знизити в Google Webmaster Tools.

7. Переоптімізація

Фільтр був створений для того щоб знижувати сайти, які сильно переоптімізірованние всередині.

Як працює фільтр:

Він враховує кількість ключових запитів на сторінці. Якщо сайт сильно ними оптимізований, то ці сторінки можуть випасти або сильно знизиться в результатах пошуку. Оптимізація тексту сайту повинна бути нормальною, інакше є шанс потрапити під фільтр.

Як не потрапити під фільтр:

Щоб не потрапити під фільтр за переоптімізацію потрібно акуратно оптимізувати тексти і контент на сайті, не сильно перенасичувати все ключовими словами, робити оптимізацію для людей в першу чергу, а не тільки для пошукових систем.

8. Швидкість завантаження сайту

Вже давно не секрет, що швидкість завантаження сайту впливає на просування і позиції.

Як працює фільтр:

Якщо сайт при переході з пошукової системи сайт повільно завантажується, і це повторюється часто, то Гугл може знизити сайт в результатах пошуку.

Як не потрапити під фільтр:

Щоб не потрапити під фільтр за швидкість завантаження, необхідно розміщувати сайт на якісних серверах, у надійних провайдерів. Якщо ж проблема завантаження залежить від самої системи управління сайту, то потрібно ретельно оптимізувати систему управління, що б всі скрипти швидко працювали і завантажувалися. А так же завжди моніторити швидкість і доступність сайту.

9. Supplemental Results або додаткові результати

Фільтр накладається на сторінки сайту, які вона вважає малозначущими. Наприклад, це можуть бути сторінки з дублюючим контентом, а так само на сторінки, на які немає вхідних посилань.

Як працює фільтри:

Такі сторінки погано ранжуються Гуглом, а так само ці результати можна подивитися, натиснувши на подивитися додаткові результати.

Як не потрапити під фільтр:

Щоб не потрапити під фільтр, необхідно загнати ці сторінки в додатковий пошук, рішення прості:

- Прибрати дублікати сторінок (або зробити сторінки унікальними)

- Розмістити на сторінку зовнішні посилання

Додаткові результати пошуку не так страшні, але потрібно що б пріоритетні сторінки і розділи перебували в основних результатах пошуку.

10. Обмін посиланнями

У старі часи дуже популярним способом просування був - обмін посиланнями. Створювалися окремі сторінки, з яких йшли посилання на сторонні ресурси. На сторонніх ресурсах було так само. Слідство цього позиції сайтів росли.

Як працює фільтр:

Якщо пошукова система виявляє масовий обмін посиланнями, то вона знижує сайт в результатах пошуку.

Як не потрапити під фільтр:

Основне: не використовувати сторінки з посиланнями на інші ресурси. Таке у вузьких колах називають лінкопомийки.
Якщо ви вже потрапили під такий фільтр, то потрібно прибрати такі сторінки, або закрити їх від індексації. Трохи почекати і позиції повернутися.

11. Trast Rank або рівень довіри до сайту

У цьому параметрі або фільтрі враховується безліч параметрів. Суть полягає в таке: чим авторитетніше ресурс, тим краще це для його просування в Google.

Умовний Trust Rank залежить від різних показників як:

- Посилальна маса на сайт

- Якість, тематічсность і авторитетність посилань на сайт

- Вік доменного імені

- Якість контенту на сайті

- Внутрішня перелінковка

І багато іншого.

Це основні фільтри пошукової системи Гугл. Як я вже написав вище фільтрів Google існує безліч, але як мінімум при просуванні варто враховувати основні, що б не загнати сайт під фільтр або в бан.

Повернутись до списку

 


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

просування веб сайту.


Комментарии: