Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
Нове - це добре забуте старе
Прогнозувати успішність тієї чи іншої статті вкрай важко. Читачі можуть зовсім не перейнятися гігантським матеріалом, над яким фахівці працювали кілька місяців, а можуть полюбити і активно обговорювати самі "прохідні" теми. Тому, якщо ви відчуваєте, що нові теми людям нецікаві, спробуйте оживити старі!
При такому підході вам не доведеться ламати голову над темою - досить розвинути вже наявний матеріал у новому напрямку. Зникає і невпевненість в успіху - якщо тема "вистрілила" півроку тому і залишилася такою ж популярною, то публіка сприйме новинку прихильно. Так як же правильно реанімувати "мертвих"?
Матеріали зі списками
Будь-яке перерахування - знахідка для копірайтера. Кожен пункт, згаданий в оригіналі, можна розкрити глибше в новій статті, причому зовсім не відходячи від оригінальної тематики. Мінімум витрат часу при максимумі надійності.
А якщо презентацією або малюнком?
Успішний пост можна трансформувати в формат презентації. Утиснення таким чином матеріал можна поширювати в соцмережах, і, завдяки більш компактному увазі, їм будуть частіше ділитися. Те ж відноситься і до інфографіці - можна спробувати переказати старий матеріал в новому форматі.
Актуальність - всьому голова
Якщо ваша галузь динамічно розвивається, то написані півроку тому матеріали вже напевно застаріли. Підтягніть їх актуальність і Анонсує повторно!
Нагадуйте про себе
Якщо у вашому резюме є матеріали, які залишаються корисними і потрібними постійно, не соромтеся нагадувати користувачам про них. Пишіть в соцмережах про старий, але не менш актуальному матеріалі - нові передплатники оцінять ваші старання.
Використовуйте контент для гостьових постів
Якщо у вас є партнерська майданчик для гостьових постів, то гарненько перероблений популярний матеріал може принести компанії популярність і там. Пам'ятайте, що всяка аудиторія чекає від вас нових фактів і поглядів - не розчарує її банальним рерайтом.
Пам'ятайте, що будь реанімований контент можуть розпізнати старі, лояльні користувачі, і висловити своє невдоволення дурним повторенням вже існуючих матеріалів. Постарайтеся додати в статтю щось нове, щоб не викликати роздратування у своїх давніх прихильників.