Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
Інтонації і їх роль в контенті
Інтонації - це те, що змушує людей прислухатися. Бляклий, позбавлений інтонацій оратор ніколи не завоює увагу натовпу і напевно не зуміє повести її за собою. Відсутність виразності вбиває будь-яке бажання вникати в запропонований читачеві матеріал, що відповідно позначається на його рівні конверсії. І навпаки, вклавши в текст неабияку частку емоцій, додавши інтонацій, ви отримаєте справжню бомбу, яка буде успішно конвертувати відвідувачів у клієнтів.
В контент-маркетингу найчастіше зустрічаються чотири базових інтонації, про правильне застосування яких ми і поговоримо.
"Ми однієї крові"
У цьому випадку автор залишається нарівні зі своїми читачами. Він ділиться історіями, цікавими і корисними фактами, немов з хорошим другом. Упор робиться не на особистих почуттях письменника, а на почуттях, які проявить потенційний читач. Важливо передбачити їх і зіграти на них - це додасть авторитетності автору і зробить користувачів більш відкритими для сприйняття матеріалу.
Без гальм
Контент, що розкривається суто з точки зору автора. Різкий, динамічний, але при цьому зі рваною структурою подачі матеріалу. Ідеально підходить для опису особистого досвіду - кейсів або ситуацій, цікавих читачам. Проте, слід пам'ятати, що вся виразність тут потрібна для того, щоб пробудити в людині схожі емоції, а не ввести його в сказ. Люди читають подібний контент заради потенційно корисної інформації, і надмірна різкість виразів буде тільки на шкоду - виразність теж повинна бути до місця.
Ділове середовище
Негласний кодекс ділової людини охоплює безліч аспектів спілкування, і на першому місці практично завжди стоїть етика. Якщо ви створюєте контент для професіоналів, то і спілкуватися з ними слід відповідно. Стримана, але при цьому емоційна, подача матеріалу користується популярністю практично у всіх людей. Уявіть, що ви стоїте навпроти свого читача, і підбирайте вираження відповідно.
З посмішкою про важливе
Гумор - те, за допомогою чого можна добитися уваги практично будь-якої людини. Рідкісний матеріал стане гірше від невеликої дози каламбуру, але тільки в разі дотримання всіх кордонів. Ви розмовляєте з аудиторією, яка складається з безлічі абсолютно різних людей - ретельно продумуйте жарти.
Як оркестр складається з безлічі елементів, які створюють чудові симфонії, так і тексти створюються з поєднань вищевказаних інтонацій. Урізноманітніть рутинні доповіді емоціями - читачі оцінять це!