Позбавляємося від дубльованого контенту

Дублювання контенту - проблема всього сучасного інтернету. Одна і та ж сторінка в безлічі CMS отримує різні адреси - технічний, публічний, "для друку", з параметрами та іншими варіаціями. Пошукові системи не можуть знати, що всі ці посилання ведуть на одну сторінку з одним і тим же контентом. В результаті претендентами на потрапляння у видачу стають кілька однакових сторінок з одного домену, але лише одну з них пошуковик повинен надати користувачеві.

 Поява "клонів" також тягне і деякі інші проблеми:

    - після виявлення безлічі копій контенту пошуковики сповільнять індексацію - навіщо витрачати ресурси на сайт, якщо його контент переважно копіювати?
    - у видачу може потрапити "технічна" версія сторінки, наприклад - підготовлена ​​на друк;
    - пошуковик буде оцінювати лише одну сторінку з усіх знайдених, і не завжди - ту, на яку б ви хотіли залучати трафік.

 Чому дублі стали проблемою?

Для відстеження користувачів зазвичай використовуються cookie, але в деяких випадках така можливість відсутня, і в справу йдуть спеціальні ключі, що додаються до адреси сторінки. Якщо відвідувач вирішить поділитися посиланням, він скопіює її разом з цим унікальним кодом, і тепер в мережі з'явилася ще одна унікальна посилання на сторінку. Google навіть описав цю проблему в довіднику для вебмайстрів.

Інтернет-магазини часто використовують як опису тексти від виробника. Але, як правило, на ринку завжди є кілька продавців, а ще й сайт самого виробника - унікальність сторінок втрачається моментально, а шанси отримання пенальті від пошукачів за крадіжку контенту збільшуються.

Багато виносять мобільні версії сайтів на піддомени, але контент, який потрапляє на них, потрібно маркувати відповідними метатегами. Забуваючи про це, вебмастер сам створює дублі сторінок в промислових масштабах.

У деяких випадках вебмастер вирішує, що краще підтримувати дві версії ресурсу - з приставкою www і без неї. Але про необхідність маркування основної сторінки, знову ж таки, згадують рідко.

Налічується ще кілька можливих причин дублювання - розбиття коментарів на сторінки без використання ajax, архівні версії сторінок, підтримка сайтом модифікуються шляхів до однієї і тієї ж сторінці і т.п. Такі помилки зустрічаються рідко, але все ще не пішли в минуле.

Рішення проблеми дублів

Найголовніше зброю вебмастера - це перенаправлення. Якщо сторінка, на якій розміщений дубльований контент, не є основною, просто перенаправляйте з неї на основну адресу. Якщо ж її використання виправдане, то використовуйте метатеги.

Метатег "rel = canonical" рекомендується до використання Google для чіткого позначення основної сторінки, на яку слід направити роботів пошуковику. Сама сторінка в цьому випадку буде вважатися копією і не отримає оцінки взагалі. Більш радикальний підхід - використовувати noindex для дубльованих сторінок.

Якщо кілька сторінок вашого сайту зберігають схожу інформацію, об'єднайте їх в одну або доповніть цінних контентом так, щоб вони перестали бути схожими.

Деякі сайти передають контент в оренду іншим ресурсам. Якщо це ваш випадок, то переконаєтеся, що при розміщенні матеріалу вебмастер вказав метатеги, інакше ваш оригінал може отримати пенальті як неунікальний контент. В крайньому випадку попросіть закрити індексацію сторінки з вашим контентом зовсім, якщо мета розміщення - залучення користувачів, а не пошуковиків.

Нарешті, не плодите сутності - використовуйте тільки той формат посилань, який вважаєте основним.

Інструменти

Проблема дублювання контенту досить популярна, і існує ряд інструментів для її виявлення.

Google Webmaster Tools вміє вишукувати дублі в метатегах і описах сторінок. Для цього виберіть у розділі "Вид в пошуку" підпункт "оптимізація HTML".

Siteliner - корисний сервіс пошуку "битих" посилань, дубльованого контенту та деяких інших проблем на сайтах.

ScreamingFrog - платний сервіс, що пропонує, тим не менш, безкоштовну перевірку 500 сторінок сайту. Перевірка на дублі - одна з його численних можливостей.

Повернутись до списку

 


 

 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

розкрутити свій сайт, ціни.


Комментарии: