Реєстрація в DMOZ

Реєстрація в Інтернет-каталогах - один з найважливіших етапів просування сайту. Загальноприйнято вважати, що в ході розкрутки ресурсу його необхідно додавати у всілякі (доступні) каталоги. Ми не станемо заперечувати це твердження, яке останнім часом було поставлено під сумнів, відзначимо лише, що зараз існують каталоги, реєстрація в яких є найбільш бажаною для будь-якого веб-майстри. Про один такий порталі ми і поведемо мову далі.

Відкритий Каталог (Open Directory Project або просто DMOZ) є одним з найвпливовіших ресурсів подібного профілю. Розміщення сайту в каталозі DMOZ говорить про його надійність і авторитетності. Цей веб-проект, додавання сайту в який відбувається на безкоштовній основі, являє собою глобальний збірка посилань на самі різні Інтернет-ресурси. Щоденна робота каталогу забезпечується завдяки копіткій праці тисяч і тисяч редакторів-добровольців. На плечі останніх покладено нелегкий тягар ручного відбору веб-ресурсів для додавання в DMOZ.

Про глобальне розмах діяльності ODP можуть свідчити наступні статистичні показники (станом на 2006-2008 рік). Публічна частина Open Directory Project налічує приблизно 5 000 000 сайтів. Для розміщення подібної кількості ресурсів Відкритий Каталог використовує більш 700000 підрозділів. Число мовних розділів DMOZ наближається до сотні, при цьому в розробці знаходиться стільки ж. Дев'яте місце серед усіх мовних розділів займає російськомовний сегмент. Активними редакторами каталогу є понад 7 000 осіб. Всього ж за всю дванадцятирічну історію ODP його модераторами побувало близько 80 тисяч добровольців!

Цифри цифрами, проте не вони, в першу чергу, цікавлять пересічного веб-майстра. Головний інтерес для останнього представляють ті переваги, які може отримати з реєстрації в DMOZ його Інтернет-дітище. На наш погляд, можна виділити кілька основних таких достоїнств.

Отже, наявність сайту в Open Directory Project говорить про його авторитетності. Не секрет, що успішно пройти прискіпливий відбір з боку редакторів каталогу вдається далеко не всім ресурсам. Але якщо все-таки це вдається, то можна з усією впевненістю говорити про високий статус Інтернет-проекту, доданого в ODP. Причому мова йде про "комплексному" авторитеті. По-перше, такий сайт буде мати вагу в очах користувачів мережі. А, по-друге, до такого ресурсу будуть прихильно ставитися пошукові системи (Яндекс і Google). Останні, як показує практика, практично ніколи не використовують свої фільтри по відношенню до сайтів, які мають прописку у Відкритому Каталозі.

Знаходження в DMOZ здатне найбільш позитивним чином позначитися на зростанні рейтингових показниках веб-ресурсу (тІЦ і PR). А як може бути інакше, якщо "пузомірки" самого каталогу вселяють поважний трепет: тИЦ - 2200, PageRank - 8. І якщо говорити про PR, то потрібно відзначити, що потрапляння в ODP може за найкоротший час у рази збільшити цей показник сайту. Так, бувають ситуації, коли ресурс з нульовим PR, через кілька днів після внесення в каталог, нарощує його до 4!

Успішна реєстрація в DMOZ вигідна ще й тим, що бази даних цього каталогу використовуються багатьма іншими популярними веб-ресурсами (Google, DirectHit, Lycos, HotBot і сотні інших). Це, в свою чергу, означає те, що, ставши повноцінним членом сім'ї ODP, можна роздобути не тільки посилання на сайт з цього каталогу, але і з його партнерів. Співпраця Open Directory Project з іншими порталами наочно можна продемонструвати наступним чином. Відомий факт, що головний пошуковик сучасності Google володіє власним каталогом посилань. Потрапити ж у каталог Google сайт може лише в тому випадку, якщо він вже числиться в DMOZ.

Ще однією перевагою додавання в Відкритий Каталог є збільшення трафіку. Звичайно, у випадку з російськомовними проектами зростання трафіку не настільки значний (все-таки ODP це іноземний каталог), проте якщо мова йде про англомовний ресурс, то трафік може вирости досить помітно.

Реєстрація в каталозі може принести веб-майстру пряму фінансову вигоду. Наприклад, якщо власник сайту практикує продаж посилань зі сторінок свого ресурсу, то в разі його додавання в Open Directory Project можна сміливо піднімати вартість таких посилань. Більше того, наявність проекту в каталозі ODP дає право помітно збільшити вартість всього сайту в разі його продажу.

Як видно, переваги попадання в DMOZ вельми і вельми привабливі. Разом з тим, було б наївно вважати, що скористатися ними може кожен бажаючий. На жаль, заповнити і відіслати реєстраційну форму для внесення до Відкритий Каталог недостатньо. Для того, щоб приєднатися до Open Directory Project, сайт повинен відповідати деяким критеріям. Яким саме? Про це нижче.

По-перше, в каталог можуть потрапити виключно якісні ресурси, так звані, СДЛ. При цьому під якістю розуміється як внутрішній зміст веб-проекту (постійно оновлюваний унікальний контент, який цікавий користувачам), так і його зовнішній вигляд (добротний дизайн).

По-друге, сайт, який претендує на внесення до DMOZ, повинен мати правильно складений заголовок і опис. Що стосується заголовка, то ключові слова, які в цьому випадку його характеризують, - стислість, інформативність, а також граничне відповідність тематичним змістом порталу. Опис, в свою чергу, повинно вигідно виділяти конкурентні переваги ресурсу в порівнянні з аналогічними проектами. Отримати більш детальну інформацію про пропонованих вимогах до опису та заголовку можна на офіційному сайті каталогу.

По-третє, успішна реєстрація веб-проекту в DMOZ багато в чому залежить від правильного вибору відповідного розділу і категорії. Про це варто завжди пам'ятати, бо дуже часто відмова про внесення в каталог є прямим наслідком недбалого ставлення до цього питання.

    До слова, відмова в реєстрації може бути також викликаний тим, що сайт-здобувач:
    - має у своїй структурі неробочі посилання;
    - є незавершеним (перебуває в стадії розробки);
    - працює виключно в цілях отримання фінансового прибутку (партнерські програми тощо);
    - оновлюється нерегулярно;
    - дублює вже існуючі в мережі ресурси або являє собою редирект на інший проект.

На завершення нашої розповіді хотілося б висловити надію, що вищевикладені рекомендації неодмінно допоможуть вам стати повноцінним членом великої родини каталогу DMOZ!

Повернутись до списку


 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

Пошукове просування сайта з оплатою за кліки.


Комментарии: